AP Only (Deel 2)

De 37mm heeft een te dikke bezel t.o.v. de grootte van de wijzerplaat, lijkt meer een vrouwenmodel zo.

6 likes

Zeker in het blauw.

Vond die nieuwe 37 ook net te iel. Voorganger deed het beter.
Maar die nieuwe 41 is top. Die oogt juist wat kleiner dan z’n voorganger en is net ff wat meer draagbaar daardoor.

1 like

Zeker wel maar op dit ogenblik is de verliefdheid overweldigend. Dus nu even niet :upside_down_face:

1 like

Dat is toch echt een ‘no brainer’, de 41mm. Waar heb je ze al kunnen passen?

Daar lijkt het wel op. De 37mm viel echt te klein. Mede doordat er zoveel contrast is tussen plaat en kast.

Dit :point_up: is bij de nieuwe 41mm een pluspunt. Hierdoor oogt het (vooral bij de blauwe) weer een tik kleiner :smile:

Bij AP zelf.

In Le Brassus? :open_mouth:
Daar zou ik ook wel is willen naar toe gaan, hoe doe je dat?

Nadeel voor mij dan, tesamen met het AP logo ‘gone missing’. Ik vind mijn 41 juist perfect zo. Mag echt, echt niet kleiner want dan draag ik die niet. Heb ik aan de hand met een SBGA375. Prachtig horloge, subliem afgewerkt maar voor mijn smaak gewoon te klein, 40mm maar toont kleiner, trek dat niet.

38 stond top!

1 like

En dat is dus gewoon de 15510! Cool dat je die kon passen al, eigenlijk een unreleased model nog steeds al is die al tig keer gelekt. Niks geheims meer aan. Ik ben toch wel fan van de langere hour markers, ziet er goed uit! Maakt de keuze wel moeilijker met 15550.

AP Nederland.

1 like

Ik doe ook ff mee

23 likes

Mooi jan! NA?

Prachtig :heart_eyes:

Neejmaaan! Ik zeg ik doe ff mee maar bedoelde: met foto’s plaatsen. Dit kan / wil ik niet betalen en vond em ook net te groot deze 41mm. Wel cool om eens in het echt te hebben gezien.
Nog wat andere horloges gepast waaronder Zenith Defy die er wel wat trekjes van over heeft genomen.
Naast elkaar is de 10(?) voudige prijs ook niet echt goed te praten :speak_no_evil: wat vinden jullie?

(Nou vrijdagavond, de knuppel ligt int hoenderhok, grab the popcorn :crazy_face:)

12 likes

Om dan daarna dat ding op de achtergrond mee te nemen?

Goh zijn deze beide 41mm? Die zenith lijkt zowaar ranker

1 like

yup,de zenith oogt op de foto’s groot maar valt best mee in echt

Cool!! Systeem met de banden eraf halen werkt ook top hè?

1 like

Ja dat werkt top. Nog nooit zo makkelijk geweest.

1 like

Wat een machtig apparaat :star_struck: geniet er van!

1 like

Die op de achtergrond zit wel in m’n hoofd sindsdien ja :face_with_raised_eyebrow:… must resist… :tired_face: