Dat vind ik dan weer juist een heel cool detail ![]()
Zeker icm met die lugs.
Waar had je die chrono gepast?
Zo zie je maar… de lugs vind ook ik dan weer wel zeer geslaagd.
De nieuwe en oude naast elkaar en in een gifje. Vind hem zeker wel geslaagd, echter vind ik bij de oude de volgende zaken net iets mooier staan dan de nieuwe:
- uitlijning van de subdials op 3 en 9 op een lijn
- seconden subdial geen numerals, geeft even wat meer rust op de dial
Bij de nieuwe vind ik dan weer dat de datum beter geplaatst is. Wat betreft plaatsing van de chrono pushers heb ik geen voorkeur.
Het blijft een tof ding om van te dromen. ![]()

Eens, jammer dat dat niet anders kon
Ik vind juist dat de numerals in de seconden subdial de balans op de wijzerplaat ten goede komt ten opzichte van de overige twee subdials
Pushers op de nieuwe oogt veel rustigers naar mijn mening ipv dat opgepropte
Ik kan geen 38 chrono om maar zeer geslaagd wat mij betreft ![]()
Inderdaad, men gaat in eerste instantie vaak af op de mening van bepaalde influencers. Maar als je de Code 11.59 eerst eens laat bezinken kom je tot de conclusie dat ze absoluut de moeite waard zijn. Je leest vaak dat AP een “one trick pony” is waar ik het zeker niet mee eens ben.
Dat is ook wel zo, het stoort mij ook niet hoor. De seconden subdial op mijn Speedy’s hebben ook numerals. Maar vind zonder ook wel wat hebben. De “leegte” trekt mijn blik/focus er naartoe. Wat dat betreft was de keuze voor de seconden subdial op 6 goed gemaakt in my humble opinion.
Het blijft zeker weten een geslaagde update.
Met recht een beest - heerlijk gefotografeerd ![]()
Het zal vast ergens hier benoemd zijn, maar hoe krijg je het voor elkaar om zulke mooie foto’s te maken? Dit is echt hogere kwaliteit dan menig horloge-blog of YouTube kanaal
Die watertandend geile AP’s helpen overigens ook wel mee
Prachtig hoe ook de hexagonale vorm in de rotor terug komt (rondom de as)
Wat is het toch een waanzinnig merk ![]()
Subliem he
Zelfs in een pen wordt de brush in de petit tapisserie benadrukt maar ook de hexagon in het midden
Dat is het zeker
![]()
![]()