De brush op de sluiting is echt prachtig!
Bijzonder ook dat het zo lang strak blijft. Die van mij zitten na twee dagen al helemaal onder de krassen.
De brush op de sluiting is echt prachtig!
Bijzonder ook dat het zo lang strak blijft. Die van mij zitten na twee dagen al helemaal onder de krassen.
Als mijn horloges beschadigen is dat meestal door toedoen van anderen. Zie hier een beschadiging opgelopen in een bar in Genève (GTG met horlogevrienden) door toedoen van de ober, hij kletterde met zijn dienblad tegen mijn horloge. Ik was woest, als het toch moet beschadigen dan liever door mijn toedoen
Heel gaaf inderdaad
Daar heb ik gelukkig geen last van, weet ze meestal netjes te houden, krasje kan uiteraard altijd ontstaan , dan is het niet anders
Yep
Thanks , horloges zo schoon mogelijk fotograferen maakt foto’s ook mooier
Ik vat het zeker niet als beschuldiging op hoor.
Mensen die mij kennen weten dat ik al mijn horloges draag. Maar stoot niet mijn horloges overal tegenaan en weet ze netjes te houden
Lekker dragen en genieten van die dikke klappers van je, zoals het hoort
Ik bespeurde recentelijk, een zichtbare kras, op de bezel van mijn santos. Die deed toch wel even pijn. Vooral omdat, ik geen idee had, hoe het gebeurd is. Want ik kwam er achter, toen ik hem uit de kluis haalde. Maar goed blijft het een gebruiksvoorwerp en nu kan ik hem altijd herkennen.
Klopt. Kan ik bevestigen.
Zoals idd die keer in Geneve. Die kelner is, zonder dat ie t weet, door t oog van de naald gekropen😁
Wat een band
Ja, minder dit
Maar wel nog altijd beter dan de foto’s wat ik kan maken
Ja iedereen die geld voor een AP heeft ligt nu te dobberen op zijn jacht of rubberboot…
Zal wel meevallen