Masterpiece …
Ik vind Audemars Piguet een mooi merk, maar wat mij betreft zijn ze de laatste jaren bezig om het merk stapje voor stapje af te brokkelen.
Dit soort marketing-uitingen vind ik persoonlijk echt afbreuk doen aan het merk.
Ik heb overigens niets tegen Keinemusik, sterker nog, hun muziek staat vaker op in huize Bwatched. Maar sommige dingen meng je niet met elkaar.
Wat vinden jullie?
Begon toch al bij Travis Scott
Het begon al ruim daarvoor maar die Travis Scott samenwerking was een voorlopige dieptepunt inderdaad.
Jah zonde, wordt er totaal niet warm van. Maar volgens mij is de Royal oak wel razend populair onder dat publiek. Wat vind je van de John Mayer collab dan?
Soms is het commentaar op andere merken dat ze niet met hun tijd mee gaan op een zelfde manier. Maar zoals je zegt sommige dingen meng je gewoon niet met elkaar.
Ik vind het ook niks, maar het is vooruit kijken.
De generatie die nu deze muziek luistert zal straks, als ze het financieel kunnen, waarschijnlijk ook een AP kopen over iets anders.
Deze strategie (collabs met celebs) heeft ze trouwens geen windeieren gelegd, want het merk is sterk gegroeid onder François-Henry Bennahmias.
Tja, dat denken de meeste van ons over de maatschappij in het algemeen, terwijl het voor de opkomende generatie gewoon is. Misschien toch een kwestie van perceptie.
Veel beter dan die Marvel rommel.
Eens, heel erg mee eens
Er zijn natuurlijk erg veel succesvolle street wear brands die tot de luxemerken behoren. Ik denk dat AP zich op die markt richt met deze uitingen. Vacheron, Patek, Lange, Piaget, etc zijn doorgaans conservatieve merken met een enigszins ouderwets karakter. Het kan best slim zijn om als AP zijnde daarvan te distantiëren en als deze kant op te gaan; voor Richard Mille werkt het ook.
Het feit dat ze steeds meer worden gezien als Royal Oak inc. in plaats van als een volwaardig AP-merk, draagt hieraan bij. De royal oak en offshore passen perfect bij die jonge en rauwe cultuur.
Je hebt wel de kans dat het een hype is/was en AP daarmee ten onder gaat.
Helemaal met je eens Ik ben er ook geen fan van maar AP heeft wel een hele duidelijke strategie en daar gaan ze volledig voor.
AP weet als geen ander dat hun toekomstige kopers alle mensen zijn die nu naar Keinemusik
luisteren of Travis Scott met zijn Royal Oaks op socials zien staan. Helemaal nu horloges zo groeien in populariteit (om positief of negatieve redenen)
Ik heb niet echt veel met de samenwerkingen die ze hebben maar ben wel fan van de nieuwe marketing. Video’s als deze Audemars Piguet on Instagram: "Curious to learn more about our timepieces? Let’s start with a very special one, the “Pyjamas” watch, told by one of our guide, Bénédicte. Come and immerse yourself in our world at the Musée Atelier Audemars Piguet. Réf. 4274, 1981 #MuseeAtelier #AudemarsPiguet" zijn niet te serieus maar toch wel gefocust op heritage. En dat ze als ouder merk samenwerken met Youtubers en die hun ding te laten doen, spreekt wel van een vertrouwen in hun eigen plan
Al 8 dagen niets hier
AP is te cool en te mooi om het niet te tonen
Hup delen die foto’s
En ja er zitten geen krasjes op de gesp
Goh, ik zou de mijne nog is dringend moeten boven halen. Dit jaar nog niet aan de pols geweest. Schande eigenlijk.
Aparter dan een Sub! Staat top!
Regel jij t ff bij de boutique voor me dan! AWV heeft ook een coole te koop zag ik
Okej nou dan zal ik de ontzettend mooie 37mm day date moonphase die ik donderdag om heb gehad op een gtg van @goedie even laten zien.
Hatseflats, gewoon een stoer ding
Hij staat je goed!