AP Only (Deel 3)

Goeie vraag! Een actueel overzicht in boekvorm zou ik zo eigenlijk niet weten. Ik ga er ook eens induiken. Met alle boeken en internetsites bij elkaar heb ik een aardig beeld gevormd, maar een duidelijk naslagwerk zou idd tof zijn!

De chronicles website van AP geeft ook al heel veel info maar het is nog altijd versnipperd en het gaat niet ver in op details.

Het uitgebreide Chronicles verhaal (1875-heden) is trouwens wel heel interessant en schept respect voor het merk.

2 likes

:point_up_2: Zeker

12 likes

28 likes

Ugh die is mooi. Nooit eerder gezien. De jouwe?

Combinatie van de revolutionaire kast van een RO met de elegantie van de klassieke modellen.

Zeker!
Dank :slight_smile:

1 like

Ja, eens! Als je de moeite neemt om dat te lezen, krijg een heel hoed beeld van het merk en z’n historie. Vind dat zelf ergleuk. Beetje nerdmode aan, ze gaan echt diep op dingen in.

De nieuwe marketingcampagne mbt 150y AP is ook vrij nerdy, ik denk dat het heel veel mensen niet persé aanspreekt, maar wmb is het top!

2 likes

Morgen weten we meer!

https://www.instagram.com/p/DGN9vb8zrmV/?igsh=Nmd2YnFzYmNiZmN2

2 likes

20 likes

Signature

17 likes

Chears!!

1 like

Vandaag dit icoon maar weer eens om…

21 likes

Ok! 150y issues:

3 likes

Oldskoolcool…

14 likes

Afbeelding van op fratello.

8 likes

We weten dat AP het niet toestaat om hun horloges op de secundaire markt te verkopen. Weet iemand of we het model met de boetiek kunnen ruilen?

Huh: