AP Only (Deel 3)

Koud hier in Le Brassus

15 likes

Brengt herinneringen terug! Was een mooi weekend met een paar gezelligr HF’ers en @JohnWick .

8 likes

De lens van je telefoon compleet bevroren!

2 likes

Die was denk ik gewoon vies :sweat_smile: Het sneeuwde wel gisteren.

Heb je t Musee bezocht?

1 like

Helaas niet, we konden niet meer reserveren alles was al vol voor de komende weken.
Misschien gaan we dit na jaar nog een keer dan op tijd reserveren.

1 like

14 likes

:dizzy:

32 likes

Die vind ik echt zo fraai!!

1 like

Heerlijk zeg… wat een plaat.

1 like

Ik kom in vrede maar ik ben echt nieuwsgierig hoe je zelf aankijkt tegen die seatbelt-strap. Ik kan me er niet aan onttrekken dat het een lichte afbreuk doet aan wat verder een masterpiece is.

Als ik hierboven die renders zie van die lichtblauwe lederen band op gouden Code dan vind ik dat toch net even meer cachet hebben. Het voelt gewoon een beetje als een onnatuurlijke combinatie.

2 likes

Ik dacht hier net ook aan. om de pols is het wel een fijne strap.

Bij dit soort instappertjes wordt er werkelijk op alles bespaard. Zelfs de lugs zijn hol

:joy:

Heel eerlijk: ik vind dit top!! Heb de Code QP vorig jaar gepast. Toen gepast met leder én deze band. Vind dit veel leuker. Sportiever, draagt ook heerlijk! Ik zie er zelf ook wel aan af dat het een premium kwaliteit band is. Niet voor niets dat de Universelle van 1.8 mio mede op deze band geleverd wordt.

Btw, t is ook geen “seatbeltstof”. t Is soort rubber met kalfslederen binnenkant.

Ga in vrede, jongen 🫶🏼

17 likes

13 likes

Niet van mij natuurlijk, maar shit, dan baal je

5 likes

linkje vervangen en klaar. Als het de kast was dan is het een ander verhaal

2 likes

Veel mooier dan met de leren band. Veeeeel mooier.

2 likes

Ja hè!

die band is veel mooier dan leer :ok_hand:

1 like