Die is erg leuk.
Kan je tegenwoordig voor nagenoeg list kopen
Hoef je niet te wachten en nog meer langs te komen
Die is erg leuk.
Kan je tegenwoordig voor nagenoeg list kopen
Hoef je niet te wachten en nog meer langs te komen
De chronos vind ik vooral mooi. Die vallen een stuk groter.
Sterker nog, dit is met stip de nummer 1 keuze hoor. Schitterend ding.
Moet nog beetje sparen, dus geeft niet
Dat hoef jij toch helemaal niet?
Doel bereikt alles verkopen en een wit gouden DD erin. Wel 36.
Klaar. Uitloggen.
Misschien nog een blauwe stalen datejust. Of een tog. Nee. Gewoon Pepsi op jubilee. Nee de mooiste is eigenlijk een normale gmt. Heb ik nog een jubilee voor liggen. Nieuw. Nee niet te koop.
Die code moet je hebben of een poosje dragen om te snappen hoe gaaf hij is.
Prachtig
He Fer, jij ook hier?
De chrono is wel het vetst. De Code 11.59 doet me helemaal niets. Als je AP neemt dan zou ik altijd voor een RO versie gaan
Dit is verre van een instapper tegenwoordig. Sterker nog: witgoud wordt alleen nog voor gecompliceerde Codes gebruikt. De time only modellen worden alleen in staal of rosé gemaakt. Dus dit is een sleeper.
Die @lasteraar is echt een visionair op dit gebied en weet altijd de juiste modellen op het juiste tijdstip te kiezen!
Tof kleurtje
Dat kan twee kanten op. Doe mij die tabasco maar
Haha dat dacht ik ook. In het groene loopt men vaak nog wat achter. Kwam onlangs een “liefhebber” in Oostenrijk in de kroeg tegen (ik droeg vanwege het skiën een Garmin) en complimenteerde iemand met zijn fraaie TT Datejust. Hij begon een heel mooi zwetsverhaal af te steken met als klap op de vuurpijl dat zijn DJ €40k waard zou zijn. Ik heb hem gefeliciteerd met zijn waardevolle bezit en ben gauw bier gaan drinken.