Ciao tutti!
Ik dacht dat het een oude uit de doos was (avatar) maar je houdt kennelijk van deze setting
Nice man!!
Nee, dit is gewoon een huidige. Idd, favoriete setting: een goeie Negroni in de hand, een AP om mn pols! Signature photo;)
Enjoy
Nu je het zegt. Ik zie wat verschillen inderdaad.
Veel plezier!!
Plaatje!
Mooi!
Heel mooi
Echt prachtig. Wat een icoon.
Vraagje voor de Offshore bezitters. Hoe ervaren jullie de kwaliteit en levensduur van de rubberen delen aan het horloge?
Ik zie geregeld exemplaren voorbij komen waarvan de kroon er dramatisch uitziet.
Ik ben mij aan het oriënteren om een Royal Oak offshore 37mm aan te schaffen maar met name de levensduur van de rubberen delen zorgen voor twijfel.
Het gaat specifiek om dit horloge:
https://www.chrono24.nl/audemarspiguet/audemars-piguet-royal-oak-offshore-steel-37mm-automatic-ref-26283stood002ca01--id40585703.htm?searchHash=48c87136_KFtxqU&pos=2
Daar heb ik geen ervaring mee. Ik wil je wel een alternatief voorleggen. Het is een andere esthetiek, maar toch een overweging waard misschien: de Blancpain Leman Flyback chrono.
Voor 1/3e van de prijs van de AP heb je een horloge met hetzelfde uurwerk, 38mm kast, een halve mm dunner, ook waterdicht, met stalen band.
Mocht je die 17k nou toch rond hebben slingeren dan kan je natuurlijk ook voor de ultieme complicatie gaan: de perpetual calendar flyback chrono
Hetzelfde basisuurwerk werd ook gebruikt door Vacheron als je de integrated bracelet holy trinity niet wil verlaten. De 49150 vind ik overall meer in balans en heb je met stalen én rubberen band voor een soortgelijke prijs.
De AP is ook leuk, maar zo lang je twijfelt zou ik zeker naar deze opties kijken
De Blancpain staat ook hoog op het lijstje maar dan in rosé goud.
De Overseas is idd ook erg gaaf maar met 41mm echt te groot voor mijn polsen.