AP Only (Deel 3)

Ciao tutti!

27 likes

Ik dacht dat het een oude uit de doos was (avatar) maar je houdt kennelijk van deze setting :rofl:

Nice man!!

5 likes

Nee, dit is gewoon een huidige. Idd, favoriete setting: een goeie Negroni in de hand, een AP om mn pols! Signature photo;)

4 likes

Enjoy :facepunch:

2 likes

Nu je het zegt. Ik zie wat verschillen inderdaad.

Veel plezier!!

3 likes

IMG_6953

4 likes

Mooi om zo dat detail in die wijzerplaat te zien; genieten! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Bijna 2 weken radiostilte in AP only :no_mouth:

19 likes

Schitterend :heart_eyes:

31 likes

Prachtig!

Hier al de hele week de AP om de pols :ok_hand: wat een genot!

26 likes

32 likes

Plaatje!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mooi!

1 like

Heel mooi

1 like

Schitterend :smiling_face: mooi.
Kunstwerk :ok_hand::ok_hand:

22 likes

25 likes

Echt prachtig. Wat een icoon.

2 likes

Vraagje voor de Offshore bezitters. Hoe ervaren jullie de kwaliteit en levensduur van de rubberen delen aan het horloge?

Ik zie geregeld exemplaren voorbij komen waarvan de kroon er dramatisch uitziet.

Ik ben mij aan het oriënteren om een Royal Oak offshore 37mm aan te schaffen maar met name de levensduur van de rubberen delen zorgen voor twijfel.
Het gaat specifiek om dit horloge:
https://www.chrono24.nl/audemarspiguet/audemars-piguet-royal-oak-offshore-steel-37mm-automatic-ref-26283stood002ca01--id40585703.htm?searchHash=48c87136_KFtxqU&pos=2

3 likes

Daar heb ik geen ervaring mee. Ik wil je wel een alternatief voorleggen. Het is een andere esthetiek, maar toch een overweging waard misschien: de Blancpain Leman Flyback chrono.
Voor 1/3e van de prijs van de AP heb je een horloge met hetzelfde uurwerk, 38mm kast, een halve mm dunner, ook waterdicht, met stalen band.

Mocht je die 17k nou toch rond hebben slingeren dan kan je natuurlijk ook voor de ultieme complicatie gaan: de perpetual calendar flyback chrono

https://www.chrono24.nl/blancpain/leman-perpetual-flyback-chronograph-2585-2024-box-and-papers--id41471916.htm?searchHash=385be623_8kulsL&pos=37

Hetzelfde basisuurwerk werd ook gebruikt door Vacheron als je de integrated bracelet holy trinity niet wil verlaten. De 49150 vind ik overall meer in balans en heb je met stalen én rubberen band voor een soortgelijke prijs.

De AP is ook leuk, maar zo lang je twijfelt zou ik zeker naar deze opties kijken

4 likes

De Blancpain staat ook hoog op het lijstje maar dan in rosé goud.
De Overseas is idd ook erg gaaf maar met 41mm echt te groot voor mijn polsen.

1 like