Genieten op het water
Je lijkt wel een beetje op lucky L. Die zegt dat ook al een paar jaar. We zien jullie wel verschijnen dan, met zo’n crispy exemplaar!

Is dit met je telefoon gedaan? Nog steeds beter dan het grootste deel wat ik qua foto’s maak met mijn telefoon ![]()
![]()
Ik maak al mijn foto’s met mijn telefoon… en ik durf te stellen dat die best oké zijn
Het valt of staat wel met de moeite die je doet
Daarnaast leent het horloge van @SAT zich er wel voor ![]()
Op foto kijk je van kortbij, waardoor de ‘kop’ van het horloge groter lijkt en de band sneller wegdraait.
Om het irl effect te hebben, moet je de foto trekken vanop armlengte.
Wel heel mooi. Zou ik zeker ooit eens willen hebben.
Dat zeker! En super dun ook. Ik heb hem gepast bij Kremer in Emmen staat ook wel op C24
De maat is prima! Alleen de staat is huilen.
Ik geloof ook dat de maat prima is. Ik begin zelf steeds meer naar liever iets te klein dan iets te groot te neigen.
Viel volgens mij wel mee, de kwaliteit van mijn foto’s is meestal wél huilen ja ![]()
Maar kheb liever n 39 geloof ik (nog nooit gepast) 41 wel en dan zie je mijn arm niet meer
Ja kan inderdaad zo zijn en wellicht na een tijdje gewenning. Maar dan liever staal
Los van al of niet staal zou ik niet zo snel voor bicolor gaan. En voor wat betreft de maat; een revieuw gezien van een Rolex Landdweller. Deze Rolex werd met zijn 40 mm en geringe hoogte wat te groot gevonden. Geldt voor een grotere AP dan 37 mm eigenlijk ook wel.
Dit zie je ook niet iedere dag:
https://www.instagram.com/p/DNxhSRMXu6Z/?igsh=MTY1NGU5Z3B4MmhrNQ==
Ja ligt aan mijn crappy foto inderdaad