AP Only (Deel 3)

Aaaj…

3 likes

Hij weet wie 't zegt. :crazy_face:

1 like

Ik vind je andere VC mooier.

1 like

Snap ik ook. Heel ander horloge.

Maar weer terug naar AP hier. :wink::+1:t2:

Waow :heart_eyes:

1 like

Deze safe queen binnenkort ook maar eens op gaan halen.

27 likes

Dit is wel heel kort door de bocht. Gast heeft ook al een Code gehad hè. En een dikke Off shore. Dus echt heel bang voor afschrijving kan je m ook niet noemen. Hoewel dat wel ff geleden is. Het wordt wel weer eens tijd. Altijd maar veilig in het Rolex-mainstream-gewone-mensenhoekje blijven zitten, wordt uiteindelijk ook niemand vrolijk van!

7 likes

Verzadigd… dat speelt bij mij in recente jaren wel erg op.

En een Sedna Speedy :sweat_smile:

5 likes

Ik heb zelfs gezien dat die een Patek aquanaut heeft gehad.

Zo een moderne platte op een min of meer geïntegreerde rubbere band. :see_no_evil:

Als je er naar vraagt klaagt die over 2 zaken:

• de rotor maakt geluid.
  • veel te vroeg verkocht.

:joy:

4 likes

5164 zou voor mij een perfecte one and done zijn. Dan mag de rotor best eens een geluidje maken. :smiley:

1 like

De gmt onder de Patek :sweat_smile:

1 like

Ik vecht tegen de onrust waarbij auto’s en horloges vechten om een stukje van mijn spaarpot maar voor nu weet ik de 15500 die er toch echt eens moet komen nog wel uit te stellen tot het voorjaar. Die naast een 5230R en dan kan ik met Lucky Luke mee naar de eeuwige jachtvelden. Het zal toch een zegen wezen als je niet steeds meer een ander horloge wil :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Enfin! 15500 of 15510 to be continued.

11 likes

Die was ook gewoon heel erg mooi tbh.

7 likes

Ja toen kreeg ik destijds heel HF over me heen dat het
A geen rolex was
B er een autobandprofiel bandje op zat

En dat dat allemaal gewoon wel 17.5k moest kosten. En dat was belachelijk/stom/whatever.

HF in een nuttshell

17 likes

Ik merk dat nu ook. HF is niet zo van de Genta ontwerpen als er Patek op staat …

Kiest de meute nog steeds allemaal een oude gare Rolex.

3 likes

Had stiekem gepolst of de kopen m nog niet beu was want wilde m nog wel een keer terug. Maar helaas :smiling_face_with_tear:

2 likes

Doe mij maar 'n 40 cubitus in witgoud hoor.

Ik zal eens polsen of ik die mag bestellen.

2 likes

Nee.

Ik ga dan nog altijd voor een Nautilus. :partying_face:

1 like

Dit is niet haalbaar. Voor de rest van je leven. Accepteer dat, en je bent weer gelukkig. Een auto schrijft af als een malle, dat weet je hè

4 likes