Je kan ze beide hebben maar die 38 staat heel goed!
Normaal zou ik altijd 38mm zeggen, maar beiden staan net zo goed. Welke vond je zelf mooier en beter zitten?
Verschillende movements. De 38mm heeft recentelijk zelfs een heel nieuw calibre gekregen. En dat is dus degene waar de datum meer naar binnen staat.
Het is juist andersom, de 38mm staat de datum verder naar binnen.
De 38mm zat als gegoten. 40K. ![]()
De 41mm is wat meer bulky, dan zit de VC overseas in 41mm beter op m’n pols denk ik.
Maar wat een kleur. ![]()
Hoeveel dm is deze?
40k! en dan denk ik niet eens te koop?
Jawel hoor, ze zijn wel te bestellen.
Maar uiteindelijk is het heel simpel, niet voor, en door iedereen. Daar zijn gewoon niet genoeg horloges voor.
Uit interesse; is de 38 mm wel leverbaar aan jou?
Ik denk dat ik m wel mag bestellen ja.
Maar dan moet ik nog wel een bezoekje doen.
Ik weet alleen niet of ik m zou willen bestellen, de 222 is nog meer mijn ding qua finesse, de AP is weer heel aanwezig, zeg maar.
Maar een 38mm kopen is niet zo moeilijk, er staan er ook zat op chrono. De nieuwe is dan nu wel duurder, maar dat zal wel wat afnemen gezien de prijzen van de oudere.
(3000 aanvragen op 300 horloges, ongeveer)
Kan je mij helpen; ik zie niet veel 38 mm met va max 3 jaar oud met blauwe wijzerplaat uit NL of Duitsland op chrono24.
Ah, ik zie het inderdaad.
Grijs/zilver wel, voor 35k-ish, maar die zijn vast wat ouder dan. Ik heb me er niet heel erg in verdiept nog verder, om eerlijk te zijn.
Blauw blijft toch populair.
De list van 40k voor het nieuwe uurwerk is fors, maar ik denk dat ze op Chrono nog meer zullen vragen.
Nog een vraagje: de tekst Audemars Piguet op de dial lijkt donkerblauw en niet zilverkleurig zoals het vorige model.
Klopt dat? Of is het lichtinval?
Gelukkig maar! Dit is veel mooier;)
Oooh lekker. Woensdag ga ik langs om te passen/kijken ![]()
![]()
Daar kan je wel van uitgaan
Leuk de 38 mm chrono 26450, heeft sinds dit jaar een volledig inhouse movement de calibre 6401
.
Hebben ze speciaal ontwikkeld voor de 38mm chrono kast.
Het verschil met de 41mm chrono 26240 met calibre 4401 is dat de:
4401: een flyback chrono en een gangreserve van 70 uur heeft
6401: geen flyback chrono en een gangreserve van 55 uur heeft
Tja, nu 3,5 jaar in de collectie, gewoon geweldig
Jups. Vorige versie al paar keer gepast en nu de nieuwe er is wil ik die ook zeker eens vasthouden. En daarna weer wachten … ![]()
![]()
Kijk ook naar de silvertone
, meest sprankelend bij chrono uitvoeringen vind ik.
Blauw bij een 15510 of bij een 15550, grijs en zwart ook gaaf. Blauw uiteraard ook bij een 16202 (Jumbo)
Groen vind ik enorm flets
En uiteraard is ‘The beast’ subliem met een blauwe wijzerplaat 🩵💙