AP Only (Deel 1)

Wat een keuze zeg!

De gouden met leren band is echt prachtig. Maar toch, de stalen band is zo exceptioneel. Als je de kans hebt, moet je er gewoon is even buiten mee in de zon gaan staan, dan weet ik zeker dat het doorslaggevend is.

Zelf heb ik de ROO met een rubberen en de leren hornback band, en begrijp met niet verkeerd, want ik ben er nog ontzetten wijs mee. Maar, de eerlijkheid gebied me te zeggen, dat wanneer ik de royal oak van mijn partner zie, met stalen band, dan zou ik toch voor de stalen band gaan. Sterker nog, als ik nu opnieuw zou kiezen, zou ik voor de royal oak op staal kiezen. Of zelfs voor de calendar van jouw foto. Mag ik trouwens vragen waar je die gepast hebt, en is die nog beschikbaar?

1 like

Ben wel heel benieuwd wat het uiteindelijk wordt, zou het zo maar toch een Ketelaars kunnen worden? :sunglasses:

Helemaal naar uw wensen, en binnen het budget!

Was al verkocht.

Ook gezien. En ook heel erg mooi. Maar deze is binnen 6maanden leverbaar voor list. Dan wacht ik wel even voor die 4k

3 likes

Ja, ‘tuurlijk! Want jij komt heel geduldig over :lying_face::joy:

2 likes

Heel mooi!

2 likes

https://www.watch-site.nl/nl/collectie/audemars-piguet/audemars-piguet-royal-oak-chronograph

Als iemand een gave AP Chrono zoekt.

Flink aan de prijs! Wel nieuwer én goedkoper te vinden.

Ik ben helemaal niet thuis in de AP wereld dus ik geloof je zo :joy:

1 like

Maar gaaf is ie! Bij AP twijfel ik alleen of de chrono’s niet gaan storen. Ik vind 'm (denk ik) stijlvoller zonder.

17 likes

Is dit rek op de band, of is dit normaal

4 likes

Denk wel dat het normaal is.
Deze foto is van 1jaar oud horloge. Zie het hier ook

2 likes

Handig, je eigen vragen beantwoorden :joy:

Is dit een goede koop Henman?

Zeker, @Lucky-Luke!

11 likes

Maar ik denk wel meer. Heb niet zoveel kennis van AP

Denk het wel :joy:

2 likes

Op naar Londen!

4 likes

Heel bijzonder dat " frosted gold "

Ja is normaal. Zonder die ruimte kan de band niet buigen

2 likes

Polsmodel @tompj showt hier hoe de 39mm 15300st valt op zijn gemiddelde pols (17/17,5 cm).

Niks meer aan doen :grin::+1:

20 likes

Prima maat.

Met dank aan @Bauhaus!

23 likes