Heerlijk dit! Ik vind die gouden op leer ééécht geweldig!! En gewoon via de AD leverbaar! Gloedjenieuw Full Set met het nieuwste kaliber er in! Het eerste geheel door AP zelf ontwikkeld geloof ik.
Nieuw is heerlijk.
Sportmodel ?
Deze moet je ook gewoon live zien.
Ja, de royal oak vind ik een sportmodel
De GMT . Als je dit echt doorzet dan de zwarte
Die gaat er toch uit. Heb nu verschillende modellen gezien en dat goudkleur past toch echt niet bij mij. Voel me er niet goed bij. In combinatie met leer is gewoon chique.
Als het jou blij maakt moet je het gewoon doen. Persoonlijk zou ik gaan voor een zwarte dial. Altijd goed
Hadden ze die grijze 15500 gewoon in voorraad?
Nee dat niet.
6 maanden levertijd
Zwart ik ook erg mooi.
Maar 6 maanden levertijd. Op zich geen probleem. Wel jammer dat automatic van de plaat is verdwenen. Beetje kaal boven de 6uur
Dat is de mooiste versie.
Nee geen chrono voor mij. Duizelig van die wijzertjes
Je komt jouw Daytona trauma nooit meer te boven hé
Nee nooit meer. Dat was nog eens een duur weekje
Gelijk ophalen
Wat een keuze zeg!
De gouden met leren band is echt prachtig. Maar toch, de stalen band is zo exceptioneel. Als je de kans hebt, moet je er gewoon is even buiten mee in de zon gaan staan, dan weet ik zeker dat het doorslaggevend is.
Zelf heb ik de ROO met een rubberen en de leren hornback band, en begrijp met niet verkeerd, want ik ben er nog ontzetten wijs mee. Maar, de eerlijkheid gebied me te zeggen, dat wanneer ik de royal oak van mijn partner zie, met stalen band, dan zou ik toch voor de stalen band gaan. Sterker nog, als ik nu opnieuw zou kiezen, zou ik voor de royal oak op staal kiezen. Of zelfs voor de calendar van jouw foto. Mag ik trouwens vragen waar je die gepast hebt, en is die nog beschikbaar?