AP Only (Deel 1)

Ja bevalt prima, het draagcomfort is zeer hoog met de stalen band. Ik heb wel forse polsen maar de offshore oogt niet lomp of zo.
Draagt zeker niet zwaarder dan andere horloges van gelijkaardige grootte.

Ik vind hem wel relatief hoog, vermoedelijk door de dubois depraz module van de chrono. Voordeel is dan weer dat dat relatief standaard is, dus onderhoud hoef je niet per se bij AP te laten doen (want daar kost het je een arm en een been)

Ik zou me niet kunnen voorstellen dat er veel problemen mee zijn, net doordat het uurwerk een prima bewezen concept is.

Foto’s heb ik niet bij de hand buiten die hierboven, horloge ligt in de bank.

1 like

Lijkt me met 39mm inderdaad een prima maat. Werkelijk schitterend horloge! Sinds nu ook op mijn verlanglijstje!

1 like

edit

1 like

Was wel een mooie foto :thinking:

1 like

:joy:

Oké. Nog een keer dan.
image

29 likes

Als je m ooit weg doet: pm me!

1 like

Ik doe m weg :joy::scream:

2 likes

wauw, misschien wel 1 van de mooiste horloges die ik ooit gezien heb. heel gaaf.

Zal ik het doen of zal ik het niet doen? Twijfel?

19 likes

Waarom zou je het niet doen ??

Niet doen !
Die zijkant van de kast ziet er erg scheef geschuurd uit !
Daar is aan gerommeld :face_with_raised_eyebrow:

Twijfel of ik het goud niet te vind. vind het vaak net erover voor mij.

Dan heb je eigenlijk net zelf het antwoord gegeven :nerd_face:

IMO ook niet iets teveel goud…wel een mooie trouwens, icm de lederen strap :ok_hand:

1 like

Thanks, was me nog niet opgevallen. Ik denk ook dat ik voor een stalen variant wil gaan.

Yep, Het goud houdt me tegen. Geldt ook voor de gouden ym in het blauwe gedeelte. Ik vind het wel mooi maar iets weerhoud me en zorgt ervoor dat ik toch voor staal ga.

1 like

Ik ben er ook nog niet “klaar” voor denk ik. Die van @lasteraar is geweldig (understatement) maar nog net even te vroeg voor me. Ben nog niet uitgekeken op staal of eventueel TT.

TT heeft mij interesse niet. Ik blijf denk ik maar bij staal of wellicht ooit een witgouden model wie weet?

2 likes

Anders staal icm platina :thinking:
Hehehehe

Wat moet er gebeuren om er klaar voor te zijn?
Voor mij is het toch meer een kwestie van wat ik mooi vind.

3 likes