AP Only (Deel 1)

Henry,
Je kan toeslaan,

1 like

Bij aankoop zitten de aankoopspapieren / certificaat erbij. Als je deze kwijt zou raken kun je een extract from the archives opvragen (kopen, kost 1200,- ofzo).
Dan heb je toch een legit bewijs van originaliteit erbij. Wordt ook uitgegeven door AP zelf.

Je kan meen ik zelf een echt origineel copy aankoop certificaat kopen bij AP. Maar dat kost duizenden meer.

Komt erop neer. Heb je een origineel extract from the archives erbij dan is dat gewoon ‘echt’.

Ik zou dan ook liever iets meer betalen voor echte-echte papieren.

Ja dat klopt natuurlijk. Maar het zijn niet de papieren zoals bij aankoop erbij zaten. Het extract is ook geen letterlijke kopie van de originele papieren. Dus qua gevoel is de set niet compleet. Als ik 25k+ uit zou geven dan zou ik voor mijn gevoel het complete pakket willen vrees ik.

1 like

Haha, wat duurt 2019 toch nog lang…:joy:

1 like

Je weet met een extract voor welke prijs dan ook iig wel dat ie klopt.

We waren gisteren met de dames naar Rotterdam en terwijl zij in de rij stonden voor Louis Vuitton hebben wij even gepast bij S&C. :upside_down_face:
Helaas geen 39 en 41 RO om te passen. Alleen Offshore.
Grappig dat Xupes een pop up shop heeft midden in de Bijenkorf. Durven daar gewoon 16.950 te vragen voor de “oude” Batman!

1 like

Het zit m er niet zo zeer in dat ie echt is, daarvoor kan ik ook langs Gassan bij wijze van. Het gaat om de full set. Dat is de extra waarde. Tenzij het bij AP anders werkt dan bij Rolex, maar dat lijkt me niet.

AP staat op de SIHH. Het eerste jaar toen het open was voor publiek, ik meen in 2017 was ik er met een goede vriend. Mochten we op de stand achterin, in een speciale ruimte alle modellen passen en bekijken. De nieuwe ceramic RO werd toen net gepresenteerd. Enorm gaaf model.

1 like

Dat kan zeker.
Wil alleen de wijzerplaat hebben.

1 like

misschien willen ze ruilen,
:v:

Dat krijg ik wel ergens geregeld. Maar de groene plaat gaat er echt niet uit. Deze blijft bij het horloge. Ook al zie ik die dan niet meer terug geplaatst worden :see_no_evil:
Wat zitten mensen toch raar in elkaar

1 like

keuzes,
net als bij de slager,
wat wordt het vandaag:sweat_smile::sweat_smile:

Veel te duur die zaak… alleen in de UK branch betalen mensen dat soort bedragen…

Hoofd kantoor zit hartje Essex dus genoeg oud geld die het uitgeven als water.

2 likes

Ik snap de hype niet wat betreft deze plaat…
Vind het maar mweh.

2 likes

Helemaal mee eens en dit kenmerkt de “heer” in je.

1 like

Helaas was 2019 het laatste jaar. :worried:

1 like

Waarom de juiste diameter zo belangrijk is bij AP :see_no_evil::joy:

7 likes

Aiii, maar met mijn 19cm moet dit kunnen!


(Foto van Chrono24)

6 likes

Vandaag een rosé gouden AP om gehad. Maar dat rose ziet er niet uit. Lijkt wel bijna geelgoud. Dan is het rosé van rolex echt 1000x mooier. Totaal niet te vergelijken

2 likes