AP Only (Deel 1)

DLC doe je ook alleen op het staal

1 like

Ligt het aan mij of is dit heel erg goedkoop voor een Royal Oak?
Is natuurlijk aan de kleine kant en een incourante kleur, maar dan nog…

Tja, ik denk dat dat het risico was of er is iets mis mee

1 like

Zou jij hem er voor kopen? Ik denk het niet. Dus is het nog steeds teveel geld. Alleen als jij die ene persoon bent die op zoek is naar een rode RO met een rode leren band, dan is het misschien niet duur.

2 likes

15500 :ok_hand:

1 like

Deze is ook mooi :star_struck:
37mm rose TT

4 likes

Tis rustig hier. Wacht maar tot mijn 15500 binnen is. Als duo is die het best langs mijn DD.

Dus als die binnen is gaat de DJ41 er zeker uit.

1 like

Moet die DJ gaan kosten? Mag in een PB.

Dat zal toch niet.
Mischien dat ze nu eerder leveren ivm corona. Is dan ook het enigste voordeel daarvan.

Maar ik ga de AP zeker wel dragen. Zal niet veel zijn maar een x als afwisseling is de AP een totaal ander horloge. En dat is met de datejust niet het geval. Had na verkoop nogal spijt en deze terug kunnen kopen. Top

Maar nu de meteoriet zo snel is geregeld zie ik die mij toch niet meer dragen.

1 like

Hmm

9 likes

Mooi, maar druk.

3 likes

Hoe lang nog ???

Begin Er wel aan te wennen dat het woord automatic weg is

Klopt. Vorige had een kleiner uurwerk.
Nieuwe is 0.6mm dikker. Maar dat Ga je echt niet merken.
15202 kost 26k list.
Ik zou die niet willen. Is niet water dicht
Dat is toch niet meer deze tijd. Nu zeker als je 100x je handen moet wassen.

Ik heb ze beide uitgebreid gepast en vergeleken. De 15500 is veel “meer” horloge. Voelt stevig en degelijk aan en heeft voor mij het mooiste formaat.
De 15202 is duidelijk voelbaar fragieler. Ik denk ook door de dunnere band. Behoudens waterdichtheid (ik zou dit met de 15500 ook niet zo makkelijk doen als met een Rolex) mis ik absoluut de secondenwijzer. Het is natuurlijk wel dé kult RO, maar dat boeit mij minder.

Seconde wijzer moet ik ook absoluut hebben. Ik zou er wel zo mee gaan zwemmen. Dat moet tich geen probleem zijn met de 15500 lijkt mij. Maar als er waterschade komt is het natuurlijk altijd moeilijk om je gelijk te krijgen. Was de kroon nu open of dicht :persevere:

1 like

Doordat hij een schroefkroon heeft ben ik er ook niet bang voor. Dit is een horloge wat je gewoon dagelijks kunt dragen. De 15202 is meer voor in de kluis, en daar heb ik ze niet voor. :grinning:

1 like

@Bauhaus, gefeliciteerd met je A.Lange. Schitterend horloge! Toch niet je 15300 ook “geofferd”? :blush:

1 like

Dat denk ik niet.

1 like