Wauw! En of je me verbaasd hebt, wat een toffe collectie. Trekt vast veel bekijks. Vooral de eerste vind ik tof, ben zelf nogal een fan van alles Soviet of Slavisch… (Misschien niet de beste obsessie in deze tijd).
Medeforumlid Cihanski had (dat schijnt allemaal nogal snel te wisselen bij hem ) een collectie die, zoals ik retroactief wel kan vaststellen, nogal indruk op mij gemaakt heeft. Vrijwel elk horloge stond bol van de sub- en zwevende dials, roterende schijven, wijzers en registers, vensters en opengewerkte details. Als collectie zó cool. Ik moet het ooit gezien hebben in een ‘jouw collectie op één foto’-topic, ik heb even geprobeerd te zoeken maar ik kom er niet helemaal uit. Misschien dat @Cihanski de collage kan plaatsen van het hoogtepunt van die fase in zijn collectie?
Haha mooie testimonials op de website van Straton ook (voor de duidelijkheid, dit hebben ze er zelf op gezet; het is geen comment section o.i.d.):
Laten we het op een mooie marketing stunt houden.
Heel gaaf! hebben de meeste van deze uurwerken de collectie weer verlaten?
Sub 200 ook kleurrijk en wat kleiner en prijs vriendelijker
Het is niet het meest bizarre ding dat in dit topic zal passeren, maar je kan 'm er moeilijk van beschuldigen eruit te zien als de zoveelste Tudor…
Nice, thanks voor de tip!
Van dit overzichtje heb ik er nog 3 thuis liggen, waarvan er 2 huize Cihanski mogen verlaten
Ja hoor, de rode is de Heimdallr Godzilla en de Seiko is type Speedtimer Solar SFJ005P1.
Die zijn beiden al weg inmiddels
Inderdaad, ben erg benieuwd welke jouw nestje mogen verlaten
Ik heb alleen “saaie” horloges. In ieder geval niet apart, bijzonder of spannend genoeg om hier te kunnen plaatsen maar ik geniet van het mooist dat hier allemaal voorbij komt. De collectie van @Brodie, wow. Ik kan niet precies zeggen waarom maar de “Future Funk” van @Phodebimos is tot nu toe mijn favoriet.
Erg tevreden, maar een grote jongen met 45mm case
De Tissot Rock Watch past ook ook wel in deze categorie. Een artikel met meer foto’s op Hodinkee: In-Depth: The Unexpected Influence Of The Tissot RockWatch - Hodinkee