Apple smart watch?

malus65 Schreef:

Als je je beperkt tot gebreken van Apple, best,
maar je hebt het voornamelijk over gebruikers. En
ik zie mezelf niet als Apple-sekte-lid maar gewoon
gebruiker.
En ook ik heb ervaring met verschillende systemen,
dus…

Ik doe bepaalde opmerkingen van een apple gebruiker af als wartaal van een sekte lid !! Welke niet wil horen dat apple niet zo geweldig is !! en vind dat apple als ik het zo lees het achtste wereld wonder is!! Ik constateer dat elke keer als er commentaar is op het functioneren van apple producten het wordt afgedaan als bashen en daar reageer ik op !! Als je behoefte hebt wil ik mijn standpunten over het niet oke functioneren wel even toelichten hoor !! Mijn mening baseer ik oa op het feit dat ik als systeembeheerder werkte op de HvU waar ze veel apple hadden, iets meer bezig geweest met dat spul als de gemiddelde gebruiker

Ik ben van mening dat Apple producten veel geld kosten, of ze duur zijn zou ik wel willen bestrijden. Mijn HTC Desire kosten in der tijd nagenoeg hetzelfde dan de Iphone. Toen Android Fan vanwegen de mogelijkheden de HTC in gebruik genomen. Uiteindelijk toch naar Apple omdat vaak de BT verbinding slecht was, regelmatig was ik de weg kwijt in menu’s etc en veel functionaliteit heb ik niet gebruikt omdat ik niet voor IT op school gezeten heb. In tegenstelling tot mijn Iphone, hier gebruik ik veel meer mogelijkheden van. Wanneer ik het niet weet legt mijn zoon (2 jaar en 9 maanden oud) me precies uit hoe het moet.

Dit sluit niet uit dat ik het onnodig vindt om deze techniek in een horloge te stoppen (die van google lijkt ook al klaar). Waarom zou je je pols vervuilen met digitale rommel als je nog kan genieten van jaren geleden ontwikkelde mechanische uurwerkjes. Ik geniet ook van echte en klasieke auto’s. Natuurlijk is er markt voor dergelijke ontwikkelingen en deze zullen gretig aftrek nemen door Ampera en Volt rijders die ook het straatbeeld vervuilen met digitale rommel.

conclusie: Ontwikkeling top, voor mij, helaas.

PS. Niet alls wat digitaal is is rommel. Een G-shock bijvoorbeeld dat zou ik nog wel aan durven.

Apple… de “Rolex” van gadgetland? (Of voor een enkeling moet er Seiko staan) :wink:

:d

marnix.moed Schreef:

Apple… de “Rolex” van gadgetland? (Of voor een
enkeling moet er Seiko staan) :wink:

Als je het wil vergelijken met een merk dan vind ik “Graf von Monte Wehro” beter passen

zucht… daar gaan we weer.

ecodrive Schreef:

marnix.moed Schreef:

Apple… de “Rolex” van gadgetland? (Of voor
een

Als je het wil vergelijken met een merk dan vind
ik “Graf von Monte Wehro” beter passen

Kweenie, ik denk dat de gemoederen hoger oplopen bij een merk als Rolex of Breitling, dan bij Graf von nog wat. Je hebt die-hard fans van uitvinder van helium ventiel en duikersextensie & stoere vliegeniersklokken, tot patserdinger & mensen met fout geld.

Wat ik hier alleen maar mee wil zeggen is, zoveel mensen, zoveel wensen. Smaken verschillen. Enz.

Als iemand Apple geweldig vindt, geen probleem toch? Als ze het ooit eens combineren met dual-sim, dan wil ik 't best een proberen. Maar anders mist het voor mij gewoon een belangrijke feature. Dat iemand anders het menu/OS intuitiever in gebruik vind, prima toch?

marnix.moed Schreef:

ecodrive Schreef:

marnix.moed Schreef:

Apple… de “Rolex” van gadgetland? (Of voor
een

Als je het wil vergelijken met een merk dan
vind

Kweenie, ik denk dat de gemoederen hoger oplopen
bij een merk als Rolex of Breitling, dan bij Graf
von nog wat. Je hebt die-hard fans van uitvinder
van helium ventiel en duikersextensie & stoere
vliegeniersklokken, tot patserdinger & mensen met
fout geld.

Wat ik hier alleen maar mee wil zeggen is, zoveel
mensen, zoveel wensen. Smaken verschillen. Enz.

Als iemand Apple geweldig vindt, geen probleem
toch? Als ze het ooit eens combineren met
dual-sim, dan wil ik 't best een proberen. Maar
anders mist het voor mij gewoon een belangrijke
feature. Dat iemand anders het menu/OS intuitiever
in gebruik vind, prima toch?

Iedereen zijn mening is uiteraard helemaal waar! Ik heb echter wederom moeten concluderen dat als er commentaar is op het functioneren van een apple product de sekte leden gelijk gaan roepen dat het om bashen gaat en dat dat voort komt uit jaloezie, er is dus absoluut geen respect voor de mening van een afvallige zelfs al kan ie hem onderbouwen, zoals ook hier tijdens de discussie blijkt.

ecodrive Schreef:

marnix.moed Schreef:

ecodrive Schreef:

marnix.moed Schreef:

Apple… de “Rolex” van gadgetland? (Of
voor

een

Als je het wil vergelijken met een merk dan
vind

Kweenie, ik denk dat de gemoederen hoger
oplopen
bij een merk als Rolex of Breitling, dan bij
Graf
von nog wat. Je hebt die-hard fans van
uitvinder
van helium ventiel en duikersextensie & stoere
vliegeniersklokken, tot patserdinger & mensen
met
fout geld.

Wat ik hier alleen maar mee wil zeggen is,
zoveel
mensen, zoveel wensen. Smaken verschillen. Enz.

Als iemand Apple geweldig vindt, geen probleem
toch? Als ze het ooit eens combineren met
dual-sim, dan wil ik 't best een proberen. Maar
anders mist het voor mij gewoon een belangrijke
feature. Dat iemand anders het menu/OS
intuitiever
in gebruik vind, prima toch?

Iedereen zijn mening is uiteraard helemaal waar!
Ik heb echter wederom moeten concluderen dat als
er commentaar is op het functioneren van een apple
product de sekte leden gelijk gaan roepen dat het
om bashen gaat en dat dat voort komt uit jaloezie,
er is dus absoluut geen respect voor de mening van
een afvallige zelfs al kan ie hem onderbouwen,
zoals ook hier tijdens de discussie blijkt.

maar liefhebbers sekteleden vind ik ook wat extreem.

ik zou zelf ook kijken naar punten die me wel aanstaan. als je die ook zou noemen, zou een liefhebber denk ik zich ook minder aangevallen voelen, als dat er alleen maar negatieve punten opgesomd worden. ook al is het met onderbouwing, welke soms ook subjectief kan zijn.

ik bedoel, de oude banden en sluiting van rolex vind ik bijvoorbeeld ook niet in verhouding met t imago en prijs van de klok. maar de innovatief, het design en de geschiedenis spreken me wel weer aan. persoonlijk vind ik zo een opsomming/review/mening prettiger en nuttiger dan alleen maar te duur, slechte banden, pauper/patser imago, veel namaak, etc.

dat gezegd te hebben, vind ik soms ook dat er soms ook de andere kant te ver doorgeslagen wanneer iets de hemel ingeprijsd wordt. het gaat voor mij om een stukje objectiviteit. dat je vervolgens een keuze maakt in wat voor jezelf belangrijk vind, dat vind ik begrijpelijk en niet meer dan logisch.

wat vaak vergeten wordt, is dat op een indirecte manier van communicatie, zoals via een forum, dingen best anders over kunnen komen. in de kroeg zou je er met elkaar misschien veel gemoedelijler over kunnen hebben.

Nou dat kan zo zijn, maar als ik in de kroeg tijdens een discussie voor sektelid zou worden uitgemaakt, dan zou mijn biertje toch vrij snel doodgeslagen zijn!!
Gewoon flauwekul. Ik heb overigens nog nooit iemand joelend van vreugde met een Windhoos computer onder zijn arm uit de winkel zien rennen:D

malus65 Schreef:

Nou dat kan zo zijn, maar als ik in de kroeg
tijdens een discussie voor sektelid zou worden
uitgemaakt, dan zou mijn biertje toch vrij snel
doodgeslagen zijn!!
Gewoon flauwekul. Ik heb overigens nog nooit
iemand joelend van vreugde met een Windhoos
computer onder zijn arm uit de winkel zien
rennen:D

https://www.youtube.com/watch?v=aXK9V0_Kr2w&list=U
UKB83fAKU3YoXXuGDH5B1YA&index=1

Tja, het is ook beetje een gekmakerij bij Apple. Een hype van maken om de nieuwste gadget te hebben. Doen ze ook heel goed hoor!

Maar voor mij is het tegenwoordig slechts een tool. Een tool waar ik niet zonder meer wil, maar hoef ook niet meer het nieuwste van 't nieuwste. Hoewel 't bij sommige gadgets toch wilt kriebelen als ik ze zie.

marnix.moed Schreef:

malus65 Schreef:

doodgeslagen zijn!!

Tja, het is ook beetje een gekmakerij bij Apple.
Een hype van maken om de nieuwste gadget te
hebben. Doen ze ook heel goed hoor!

Maar voor mij is het tegenwoordig slechts een
tool. Een tool waar ik niet zonder meer wil, maar
hoef ook niet meer het nieuwste van 't nieuwste.
Hoewel 't bij sommige gadgets toch wilt kriebelen
als ik ze zie.

2012 weer eens 8 maanden tussen de apple gebruikers (tussen de 80 en de 100 imac’s) gezeten, en er is iets wat me na al die jaren nog steeds opvalt!! Als je wat zegt over een mac en de problemen die er mee zijn, de echte diehard mac fan (lees sektelid) op 2 manieren reageert 1: ze gaan roepen dat er spraken is van bashen/jaloezie 2: ze gelijk gaan roepen windows is waardeloos (hebben ze gelijk in maar er is geen echt goed alternatief dus moeten we het ermee doen).

Als er wat it’ers aan een tafel zitten en er wordt geroepen windows zuigt roepen 999 van de 1000 man aan de tafel je hebt gelijk en gaan ze weer verder over dingen die er echt toe doen. Doe dat eens bij een applefan/sektelid !!

Als je het gedrag vergelijkt van bijvoorbeeld een lid van de Scientology (1 jaar een project gedraait waar de eigenaren van het bedrijf heel fantiek aanhanger waren) en dat van de diehard apple fan kun je de conclusie trekken dat er op dezelfde manier gereageerd wordt als er negatief gesproken wordt over de kerk danwel apple. Een discussie wordt onmogelijk gemaakt door gelijk te gaan roepen dat er spraken is van bashen en jaloezie. De overeenkomst houd niet op bij het negatieve, voor het gemiddelde sektelid is zijn geloof het enige juiste en geeft ie een andere gelovige geen ruimte zijn mening te ventileren maar zal roepen dat zijn geloof het enige juiste is.

Apple sucks en windows is net zulke grote rommel, ik snap niet dat er mensen zo belachelijk rijk kunnen worden met het verkopen van niet deugdelijk spullen want als we heel eerlijk zijn weten we dat het vele malen beter kan!!

malus65 Schreef:

doodgeslagen zijn!!

Ik zie wel wat overeenkomsten !!

[url]http://www.youtube.com/watch?v=_RsG5mWXhfM[url]

Hier ligt een uitdaging ecodrive. Als jij weet dat het vele malen beter kan ben je halverwegen. Nu alleen nog een besturingssysteem bouwen dat vele malen beter is. (vooral dat men denkt dat het vele malen beter is) Dan loop jij ook binnen en bestaat jou watch collection binnenkort uit alleen maar 20k plus klokjes Hahaha Succes Ik houd je in de gaten:)-D

O ja denk je bij je eerste miljoen ff aan je tipgever :sunglasses:

Alternatieven zat die minder kosten, stabieler zijn en minder eisen stellen aan de hardware. Het probleem is echter dat men niet over kan of wil, een goed voorbeeld daarvan is dat de meeste bedrijven nog steeds met een browser als ie zitten terwijl 99 % van de iters weet dat dat de meest onveilige browser is die ook nog eens niet echt prettig omgaat met css en html. Als je daar een oplossing voor hebt heb je dat luizige miljoentje van mij echt niet meer nodig :wink:

Ik heb net zo veel verstand van computers dan 6 die er geen verstand van hebben de helft van je afkortingen zijn voor mij al hokus spokus. Eerlijk gezegt wist ik niet eens dat er veel alternatieven zijn. Ga er voor het gemak van uit dat dat mijn te kortkoming is. Al hoewel, wellicht is dat het probleem ook onbekend is onbemind er is dus werk aan de winkel voor de marketing jongens.