Ik moest 6 maanden wachten en heb bijna Eur 1700,- betaald
Ik heb hem 2 weken geleden ontvangen maar nog niet gedragen ivm vakantie
Sta misschien open voor verkoop om een Zenith te kunnen kopen 
Ik moest 6 maanden wachten en heb bijna Eur 1700,- betaald
Ik heb hem 2 weken geleden ontvangen maar nog niet gedragen ivm vakantie
Sta misschien open voor verkoop om een Zenith te kunnen kopen 
Hi, The Aquastar team and engineers have been considering a Benthos re-edition for a while, the dilemma is that in order to keep the functionality and configuration of the central 60 minute counter, a new in-house movement has to be designed or an existing caliber has to be highly modified in cooperation with a major movement manufacturer. The costs of such a new movement will make a Benthos re-edition range between $4000 and $5000. Obviously there will be interest in that model, but it will also be out of reach for many others. So the Aquastar team will soon start a poll soon about an eventual Benthos re-edition … please stay tuned…
here you go!
Zou wel heel leuk zijn!
Er komen een aantal nieuwe modellen aan.
Meer weet ik niet.
Dus dat 
ik vond hem er perfect op passen maar ik had dan wel de Deepstar Chrono I
Welke heb je gekocht?
Ah ja die kleur is gaaf…
Welke maat is deze ??
Je maakt me redelijk aan het twijfelen maar dat ben ik zowiezo al de laatste dagen… En ik wil je niet teveel hoop geven want mijn grootste twijfel is of ik mijn Breitling in de blauwe hoek daadwerkelijk weg doe…
Het was mijn grail en nu ik hem heb wil ik een Zenith 
Ik heb de Deepstar Chrono weggedaan, niet omdat ik er klaar mee was, maar omdat ik een kans voor mijn andere hobby niet kon laten liggen. Geen spijt van gehad want ik heb een top aankoop kunnen doen maar dit blijven toch mooie reissues zeg…
welke Zenith trouwens?
Het liefst deze 
Die is echt super mooi!!! 

Mijn aankoop van een SBBN031 gaat niet door, en omdat ik mijn vakantie moet inkorten heb ik nu wat centen over… heeft iemand nog een mooie niet-chrono Deepstar in de verkoop? 
Hij gaat in de verkoop maar nog geen tijd om hem netjes in het blauwe gedeelte te zetten. Bij interesse graag een PB