Aquastar Only

Ja die bedoel(de) ik zeker maar heb reeds een Seamaster gekozen voor mijn vakantie.

1 like

Ook een gezonde keuze!

Zo hierbij mijn NA… Wat gaaf!!!

15 likes

Whoooow echt een topper ,gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Wat mooi man! :ok_hand: Geniet ervan! :slightly_smiling_face:

1 like

Nieuwe al gezien?
Ik vind de “oude” mooier.

5 likes

ja gisteren inderdaad. Mooi instapmodel voor een redelijke prijs. Dan heb je toch de looks maar niet alle details en in een kleinere kast a 37mm, snap hem wel.

1 like

Qua maat zal deze beter zijn, vorige model heb ik gehad maar viel bij mij gewoon te groot uit. Lug to lug afstand was te groot voor mijn pols😟

1 like

Hij mist de doettie het of doettie het niet wijzer wat hem extra leuk maakte. Maar deze is ook best ok en inderdaad voor een ‘redelijke’ prijs.

2 likes

hahaha ja die wijzer is grappig inderdaad. Heb nu de dit jaar door Aquastar uitgebrachte BOR bracelet ook incoming, dan wordt het zo


10 likes

Dit maakt het wel af!

1 like

Ja dat vond ik dus ook. Ik heb de aanschaf van de Deepstar een lange tijd afgehouden omdat ik een stalen band miste en toen ik van de week deze voorbij zag komen was ik meteen om. Ben echt heel benieuwd. Oh en de prijs van ongeveer 200 euro viel me ook nog mee.

1 like

Ben er niet zo gek op maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik vind deze Gay Frères prachtig. Staat er denk ik ook heel mooi op.

2 likes

Oei, heel fraai.
Ben benieuwd hoe deze op de pols zit.

1 like

Niet bij mij. Aquastar verkocht ondanks dat het een prachtig horloge is.
Blijft een rare hobby :slightly_smiling_face:
Deze gaat nooit meer weg mag ik inmiddels niet meer zeggen tegen mijn vrouw.

1 like

ik heb weer niks met deze GF, een merk waar ik trouwens niet in thuis ben. Is dat nog een beetje betaalbaar?

1 like

klopt, die hangt nu om mijn pols, zal er goed voor zorgen.

1 like

11 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zweef - naar aanleiding van dit topic - al de hele ochtend boven de preorderknop voor de Deepstar II… maar welke kleur?
Levering is sowieso pas in juli 2022…

3 likes