Ja, meerdere groepen maar traditie is dat een HFLE gebaseerd is op een bestaand courant model van een fabrikant. Dat was in ieder geval zo tot de Pilot 1. Tenzij ik mij vergis, is hier geen sprake van een bestaand courant model.
Jawel toch? Is volop beschikbaar via de geëigende Chinese kanalen.
Stimmt, de Panda is gebaseerd op de Seagull 1963 re-issue met ST-1901 uurwerk, maar dan met nieuwe wijzers en wijzerplaat.
Aha, het verschil is intussen zo groot dat ik dat niet meer in de gaten had.
Pffff…wat een slechte hommage aan een Monaco zeg!
Grt. Marco
Ja, dacht ik ook,
Groeten terug.
Mooi, mooi,
Ik vind hem niet goed genoeg. Ik zit te kijken en te kijken waarom.
Op een of andere wijze straalt die plaat geen eenheid uit.
Hij wordt wat rustiger als de linker sub-dail de helft minder streepjes bevat
Ik zou het eerste of tweede woord Limited weglaten … anders staat er 2x limited op de dail, beetje een overkill aan woorden en misschien de chronografen even grOot houden
Voor de rest een strak ontwerp.
We heb hier in dit topic 2 aparte designs voorbij zien komen, toch? Een van BG_ en een van Jaco.
Het design van van de plaat Jaco spreekt mij wat meer aan, al komt dat misschien doordat er wat meer diepte in zit.
@BG1 Je bent echt goed bezig:ok_hand:
Ben al een poos opzoek naar een mooie automatische panda, en dit is er zeker één, en ook nog een HFLE😁
Het zou m mi nog mooier maken door inderdaad, zoals @yomark zegt, er wat diepte in te brengen. Is dit mogelijk?
Dat is wel een 7750, dat uurwerk kost al het beoogde maximale bedrag.
Die diepte krijgt de panda van BG ook trouwens, tenminste ik dacht dat de meeste dat wel een goed idee vonden.
Kwaliteit van de render is sowieso sterk verschillend dus lastig een goede vergelijking te maken op deze manier.
Het wordt een handopwinder st1901
Is de kleur(bruin) van het bandje al vast bepaald ?
Groeten
Klopt ook ja. Bedoelde ik ook😊
Sorry voor de misschien domme vraag, maar ik kom net pas in dit topic vallen
Ik vind beide chronografen in de laatste paar posts erg mooi
Waar kan ik intekenen voor het HFLE horloge? en wanneer komt het uit?
Dank alvast!
Zodra de uitvoering definitief is maak ik ook een mooie 3d tekening met wat renderingen. Moest ik de maten van de case en lugs te weten komen kan ik ook de case omzetten in 3d. Een 3d pdf kan ik dan maken en kan iedereen het horloge van alle kanten bekijken.