Aramar “Long Beach” Panda Dial Racing Chronograph

Deze is voor mij een winner, :+1:

Met een zwart bandje, my like !

7 likes

Ik vind dit de mooiste. Simpel en duidelijk logo, goed afleesbaar…ik zeg niets meer aan doen​:wink::+1:

1 like

Daar is men ineens semi schimmig over. Ik hoor ook “een nederlandse maker” genoemd worden…

1 like

Moeten even kijken hoe we het gaan doen, zou -kleine kans- assemblage in NL kunnen worden

Speel gewoon open kaart :wink:
Jij en ik weten allebei dat je met Maurice spreekt toch?

4 likes

Dan moet die “Automatic” nog wel even veranderd worden, zoals dialstatic al aangaf. :sweat_smile:

2 likes

Haha, scherp. Ik moest me ook al inhouden om die niet te noemen in het rijtje ‘standaard’ plaat-teksten

1 like

Wat oranje accenten toevoegen zoals deze orange boy kan ook wel tof zijn.

4 likes

And very dutch… :grinning:

1 like

Maar wel erg HFLE 2016. Ik zou liever opteren voor geel of groen.

1 like

Gewoon alles door elkaar heen gooien…

35 likes

Dit is hem. Niets meer aan doen. Automatisch ETA uurwerkje erachter om die wijzers hun rondjes te laten draaien.

Dan kunnen jullie je nu gaan concentreren op het ontwerp van de kast. Geen kermis bling bling aub. :kissing_closed_eyes:

2 likes

Of toch een nautisch thema zoals deze die nu nog in mijn collectie zit…

2 likes

Dat zijn auto’s, daar zitten wielen onder en zijn bedoeld voor gebruik op de weg. Die zinken in nautische omstandigheden.

1 like

Dat is wel een mooie!

Prima idee, nou nog een chinese Lemania 5100-kloon sourcen en we kunnen los! Ik ken die prijzen niet maar voor een paar honderd euro ook nog een zwitsers automatisch chrono-uurwerk lijkt me lastig.

Dat nautische thema is ook een leuk exemplaar, maar die lijkt gelukkig weer een beetje op de bekende '63 kast. @Gobert heeft een fijn oog voor details dus ik denk weer even mee. Voor vervolgstudies kun je bijgesloten afbeelding afdrukken, mocht je om een achtergron verlegen zitten :smile:

2 likes

Ik zou vooral een handopwinder gaaf vinden, veel cooler als een automaat. Verder nog over de maat: tot dusver was er geen enkele HF limited die me paste dus een keer een iets kleiner model mag van mij wel :slight_smile:

5 likes

Pellikaan :wink:

5 likes

Leuke voorstellen allemaal!!

Misschien dat ik deze keer eens meedoe :slight_smile:

1 like

:man_shrugging:t2:

1 like