Argumenten om de TWCO diver wél te kopen

Nee, ik vind de prijs niet nèt te hoog, maar behoorlijk te hoog.

Maar…het zijn jouw centen, dus als je er al een tijd naar kijkt: kopen en dragen, en dan weet je of hij bevalt.

Ik heb er een gehad. Vond 'm vanaf de plaatjes echt mooi.
Leuke bijkomstigheid dat 'ie uit Nederland komt.

Echter… in het echt vond ik de bead-blasted finish niet mooi. Vond een beetje lijken of het gelakt was.
Later zag ik er een die achteraf gebrushed was, vond ik beter.
En het is best wel een aanwezig klok om de plos (maat & gewicht)

Goed punt, was ik nog vergeten te vermelden, het is een beetje raar soort blasted finish, en het is erg gevoelig voor gebruikssporen.

Er zitten wel een paar turds tussen zeg, wat een uitspraken.

De prijs vind ik ook aan de hoge kant, maar de Miyota een zegen, beetje lawaai maar een robuuste alleskunner.

Maar goed, merken als B&R en Tag Heuer zijn ook betrapt op het gebruik van lagere kwaliteit ETA’tjes, en dat zou helemaal niet moeten mogen in die prijsklasse.

TWCO is in ieder geval duidelijk.

1 like

Goed nagedacht, door velen van jullie waarvoor dank, maar ook door mij!
Ben er uit:

8 likes

mooie keuze! ik zat toevallig vandaag nog naar de blauwe versie te koekeloeren

nadeel van deze horloges is dat ze er puik uitzien op de renders maar op de live foto’s vind ik die bezels toch wel érg bling

Is wat beter leverbaar…lijkt t

1 like

welke is dat de spb051?

ik vind die overgang en aansluiting endlink naar kast nogal vreemd ogen en wat ‘abrupt’ om eerlijk te zijn

de Halios Tropik heeft dat ook, alsof het niet helemaal klopt

Seiko kopers zal ik wel nooit begrijpen. Niet dat ik het erg vind trouwens, helemaal niet.
Zit je in een TWCO topic, gaan ze een Seiko kopen. Wonderlijke wereld is het toch.

Yes SPB051J1

Al koop ik geen Seiko, dan nog zal je mij nooit begrijpen. Mijn vrouw heeft er al moeite mee en mijn ouders hebben het opgegeven om mij te willen begrijpen.

Dan resteert de kat van de buren.

Nah, allergisch, maar mijn honden begrijpen me wel!

ook zoiets kan je niet bekoren?

Nee

A closed mind is joy forever…

1 like

Wat is dat voor merk ? Ik heb ook zoiets maar weet niet wat het is?

1 like

Leuk ding! Precista?

Dat weet ik namelijk niet!
Maar hij is zeker leuk en goed gebouwd.

1 like