Zit nog kruidenkaas onder. Versopgepiept stokbroodje.
.
.
Elf.
1 like
WatchR
7 juni 2017 om 12:04
23
Horloges en cervelaatworstâŠ, hmmmm misschien een idee voor een nieuw topic
4 likes
Ronald
7 juni 2017 om 15:18
24
De riem is niet kleiner geworden , waarschijnlijk ligt het meer aan⊠(kruidenkaas en cervelaat)
1 like
Heel mooie band zeg, hoe heb je dat gedaan!
En dat lijkt net mijn oude A8 trouwens (meerdere malen over het forum gegaan, ook wel âde sletâ genoemd :P)
Vooral aan stoppen met roken. En teveel wijntjes ed.
.
.
Elf.
1 like
MrW
7 juni 2017 om 19:00
27
Nice !!!
Niemand een A1 in de verkoop toevallig?
(Of een Halios Laguna?)
1 like
Dunzdeck:
Heel mooie band zeg, hoe heb je dat gedaan!
Men neme een riem, een grove buitentafel waarop gesneden kan worden en een stalen rij. Goed meten en de lengte delen lang genoeg nemen. Op de plekken waar het leer gebogen moet worden ( pushpins en gesp )met een vlijmscherp breder stanleymes langzaam materiaal weg nemen. Met 'n cocktailprikkerje ( als pushpin en gesp- nepper) de boel ombuigen nadat beide 2 x met Bisonkit zijn ingesmeerd. Daarna aankloppen en eventuele lijmresten weer netjes verwijderen. Stiksels zijn niet persé noodzakelijk, maar mag/kan wel. Eventuele gaatjes prik/tik ik altijd met een oude Dartpijl . De ruimte voor de gesppen maak ik met een gaatjestang en wat er daarna overblijft voorzichtig weer weg snijden met het stanleymes.Hou bij het op maat maken van de band rekening met de "lug to lug"maat van de kast i.c.m. bandjes die je al hebt.
.
En dat lijkt net mijn oude A8 trouwens (meerdere malen over het forum gegaan, ook wel âde sletâ genoemd :P)
Deze is niet âde sletâ. Ergens begin februari gekocht om mee te nemen naar Hurghada als beater. Wat grappig was, dat het horloge best wat patina had ontwikkeld voor het de zee in ging. Na de nodige snorkeltrips was het horloge weer gewoon brass/messing, en dat had ik niet verwacht.
.
.
Elf.
1 like
drex
7 juni 2017 om 20:46
29
Ja, maar deze moet bij 'horloges en salamiâ
Of is het boerenmet?
Oh, was al geopperd.
Maar âhorloges en vleeswaarâ kan natuurlijk ook, dan trekken
we het wat breder.
Oké
Armida met vleeswaar.
2 likes
drex
7 juni 2017 om 21:01
31
Effe me Armida zoeke.
Ah!, gevonde
1 like
drex:
horloges en vleeswaar
Kolfje naar de kleffe handjes van @Logie en @25tien
3 likes
Blauwe sunburst, nu nog wachten op de zon
2 likes
Ik ben even weg, en wat gebeurt er? Tsja.
2 likes
gortz
8 juni 2017 om 08:41
36
A6 no date met ETA 2824, hier op lederen Strapcode band.
1 like
Xray
8 juni 2017 om 08:48
37
Toch blijven dit merk mij trekkenâŠ
Ben de horlogekist aan het leegruimen voor een grail aanschaf, maar wellicht kan er nog een leuke Armida naast
Wauw, bedankt voor deze uitgebreide uitleg! Ik ga het zeker eens proberen.
1 like
Topic even reanimeren. Nog meer Armidaâs anno 2021?