Alleen iP15PM
Damnnnn mooie fotos ![]()
Thx ![]()
![]()
Met alle respect, je gaat nu je hele filter collectie af en dat is te simpel. Probeer eens zelf een mooie foto te maken met mooi licht, of probeer een foto zelf te editten.
Ik daag je uit…. ![]()
Ja dat is dan toch weer jammer.
Toch weer een stukje eigen mening/voorkeur verkocht als zogenaamde uitdaging.
We laten het erbij, het is jouw topic.
Ik kan beter de handdoek in de ring gooien. ![]()
Deze is best leuk gedaan! ![]()
Nogmaals aan allen: wees kritisch op jezelf. “Gewone” plaatjes kunnen we overal plaatsen.
De laatste 2 kunnen niet echt onder “artistiek” geschaard worden…. ![]()
@John bizar hoeveel kritiek je uit en daarmee je ‘eigen’ topic verziekt. Ben je toevallig docent ![]()
Goed idee. Of hernoem het topic naar ‘Critics watch galerie’.
Wees kritisch op jezelf ![]()
Ik denk dat we allemaal volwassen genoeg zijn om kritiek te kunnen incasseren.
Ik open een topic met het doel om mensen creatief een horloge te laten fotograferen en anderen daarvan te laten genieten, en dan blijkt dat 80% van de mensen werkelijk op geen enkele manier moeite doet om ook maar iets kunstzinnigs te maken. Men klikklakt een foto en ramt m het topic in.
Dan denk ik: doe het goed of doe het niet.
Helaas was mijn idee blijkbaar geen goed idee.
Ik denk dat de meeste hier zitten om niet aan hun sadomasochistische trekken te komen, maar om het gezellig te hebben. Kritiek krijg ik - en ik verwacht met mij vele anderen hier - al genoeg van mijn wederhelft. Het zal je verbazen hoeveel volwassenen emotioneel nog op het niveau van een kind zitten en niet constructief met kritiek kunnen omgaan. Best wel confronterend als ik nu zo mijn vorige zin terug lees ![]()
Dit kan je echt niet beoordelen adhv het eindresultaat. Zo heb ik voor mijn door je vervloekte foto een punt 50 munitiekist op zijn kant gelegd, het thematisch bijpassende horloge zorgvuldig gepositioneerd en nadien met aandacht bijgesneden en - okee okee ik geef het stampvoetend en rollend over de grond toe - te weinig gevinetteerd. Ik heb dit laatste n.a.v. je kritiek achteraf flink opgehoogd en ik moet zeggen dat het resultaat fraaier is geworden. Wil je het zien?
Vergeet niet dat niet iedereen (even) creatief is. Volgens mij is het bezig zijn met het proces van creëren waar het bij kunst (en in het leven) om gaat.
En dat is helemaal niet erg. Mislukking is soms het begin van succes. Soms kan je dan beter wat (meer) geduld hebben. Ik denk daarom dat je dit topic beter kan laten floreren door als kunstenaar voor te doen i.p.v. als gefrustreerde kunstcriticus die continu anderen de les leest.
Vertel eens… zit er ver naast ![]()
![]()