Aspirerend Breitling bezitters hold your horses! Update: inclusief foto's van het aanbod

't Is Coolsingel (is wel mijn dorp he :wink: ) en die ligt giga op de schop, is nu 1-richting. En 't is er altijd stervensdruk qua verkeerā€¦ :slight_smile:

1 like

Voor een merk dat zich graag spiegelt aan luxeproducten als Bentley, is het droevig om vast te stellen, dat je de ā€œoutlet tourā€ op gaat/moet.
En dan ga je het nog vergelijken met ā€œmeute-merkenā€ als Adidas en Hilfigerā€¦
Klopt niet helemaal.
Maar eigenlijk is ā€œoutletā€ gewoon valse reclame en doorgedreven marketing.
Laat je vooral niet om de tuin leiden.

5 likes

Heel het Roermond outlet centrum is natuurlijk gewoon een melkkoe voor de voornamelijk Aziatische toeristen die graag geld uitgeven aan , inderdaad ; Europese luxe merken. Echte kortingen zullen er nauwelijks te vinden zijn op reguliere dagen.

Oepsā€¦ k ben geen Rotterdammer nee :rofl:

1 like

Huhā€¦ Bentley :thinking: ā€¦ tuurlijk :rofl:

1 like

Mijn vrouw heeft die maat qua Breitling en is ze erg blij mee.

1 like

Jij bent blijkbaar niet bekend met breitling for bentley :wink:

1 like

Dit kan ik beamen.

Tijdens mijn studie heb ik een aantal maanden bij het wijlen McGregor in de PC Hooftstraat gewerkt.

Wanneer er 50% sale was kregen we kleding binnen die ik nog nooit gezien had. Opzichtig grote logoā€™s, mindere kwaliteit, felle kleuren. (Werkt als een magneet op koopjesmensen)
Dit was de outlet collectie welke speciaal gemaakt werd voor de 50% uitverkoop en Outlets zoals Roermond en Bataviastad.

4 likes

Mag niet zo ver van huis van mijn vrouw .

Zo zie je maar weer bedankt voor de bevestiging, geen outlet voor mij :+1:

Dat geloof ik graag.
Nu gaat dit voor de aanwezige horlogemerken natuurlijk niet op :thinking:

1 like

Ik ken iemand die jaren voor Garcia heeft gewerkt en hij zei ook altijd dat de outlet fashion echt alleen voor de outlet is geproduceerd. Bij horlogemerken zit dat toch anders als ik me niet vergis. Ondanks dat t mijn merk niet is zijn de aanbiedingen van Tag Heuer altijd wel gunstig toch? Ben benieuwd hoe Breitling het gaat doen in Roermond. Is trouwens geen info bekend op de website van Outlet Center

1 like

Ik ga zeker een kijkje wagen!

Ik verwacht dat ze daar van alle Breitling for Bentley modellen gaan dumpenā€¦(maar als ze dat ā€œfor Bentleyā€ op de deur zetten blijven de klanten wegšŸ˜…)

1 like

Ze moeten toch minstens 30% korting geven als ze zich daar op het outlet terrein vestigen. Ja toch?

Wel eens een Bentley hommage klok voorbij zien schuiven ja op MPā€¦ nu je het zegt :grin:
Heeft toch iets met VW ā€¦
Wiki :
Bentley werd in 1931 overgenomen door Rolls Royce, waarna de productie twee jaar werd gestaakt. Tijdens de wedergeboorte van het merk werd besloten dat het een variant stille sportwagens binnen Rolls Royce moest worden. Sinds 1998 maakt Bentley deel uit van de Volkswagen Group.

Het moderne RR behoort tot BMW

Als ze dan een oud model Transocean Unitime in de 50% ramsj gooien rol ik mijn bedje uit :yum:

3 likes

Hoeveel wedden we dat ze dat niet doen :joy:

2 likes

Kun je rekenen? Reken er maar niet op :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like