Te triest voor woorden.
De inbraak was mij via Jaap al ter ore gekomen, maar niet dat er ook horlogeās zijn gestolen.
Ik ging er van uit dat Jaap alles in de (bank) kluis bewaarde.
Maakt het nog triester, omdat het al een drama op zich is, dat er vreemden in je huis zijn geweest.
Ik zal ook uitkijken naar de eventueel aangeboden horlogeās maar ben bang dat die criminelen slim genoeg zijn om dat op een of andere manier te omzeilen.
Wat een K*T gasten zijn er toch in deze samenleving.
Ik hou het mee in de gaten.
Dank voor het delen.
Jaap, mocht je meelezen: lekker kut, succes met afhandeling.
Ik kan me het gemis nauwelijks voorstellen. Wat zal-ie zich klote voelen.
Sterkte!!! Mag hopen dat ze die hufters te pakken krijgen.
Mooi klote dit⦠Sterkte Jaap, hopelijk zet je de ingeslagen weg met Ten2Two gewoon door. De eerste dealer waar ik aan denk bij de aanschaf van een duurder horloge.
Kudoās voor jou Johan
Horlogeās zijn āāmaarāā materiaal, ik wil voornamelijk mijn medeleven betuigen met de Family man Jaap.
Het is toch wat als tuig je Home verkracht, waar jij je vrouw en kinderen veiligheid wil verschaffen.
Lijkt mij nog vele malen erger, dit impact op je leven.
Laat je toch anders in het leven staan, met dank aan dit tuig.
Brrr⦠bizar !
Mijn moeder vond het allerergste toen er bij haar was ingebroken dat dat tuig een pilsje uit de koelkast hadden genomen en opgedronken hadden. Zoān inbreuk.
Precies dat, de inbreuk op je persoonlijke leven.
We houden het in de gaten! Succes en sterkte Jaap!
Waardeloos verhaal dit! Veel sterkte voor Jaap en family!
Sterkteā¦en hopelijk gaan die luie dieptrieste figuren voor de bijl!
Wat een triest nieuws. Probeer je met enthousiasme wat op te bouwen krijg je dit. In de toekomst nog maar een paar transacties doen met Jaap als plijster op de wond!
Toch lastig met je jatten van andermans spul afblijven. Hopelijk lopen ze snel tegen de lamp, letterlijk en figuurlijk.
Rot dat dit is gebeurd. Doet me wel afvragen wat de mogelijke link kan zijn met dit forum. Ik heb gehoord dat er nog iemand binnen het forum is beroofd (althans poging tot). We posten met zijn allen best mooie zaken en dat is aantrekkelijk. Voor criminelen is het vervolgens niet zo moeilijk om achter de persoonlijke gegevens te komen van leden. We laten stiekem best veel informatie achter.
Ik heb in ieder geval maatregelen getroffen tegen beroving. Ik trek een les uit dit soort zaken.
Edit: Er is natuurlijk geen directe link met dit forum, echter wel met de informatie die je achter laat.
Ben ik het mee eens, is tegenwoordig echt opletten geblazen. Zeker als je veel flippert en mensen thuis ontvangt.
Sterkte Jaap en laten we hopen dat we ze tegenkomenā¦
Ik neem aan dat er een HF-posse georganiseerd kan worden om ze op te gaan halen
Sterkte Jaap! Ik hoop dat ze toch nog gepakt worden.
Sterkte en ik hou mijn ogen ook open.
Helemaal mee eens Robin. We realiseren ons vaak niet hoeveel er te achterhalen is als je slechte plannen hebt.
Voor Jaap heel veel sterkte gewenst! Als er ieman in je veilige omgeving dringt is dat vreselijk! Hopen dat we een van zān klokjes tegenkomen om de daders te vinden.