??? die snap ik niet
Nog een kleine twee weekjes en we kunnen het dubbele lustrum van dit topic gaan vieren
Maar om even terug te komen op dit topic. Die SKX007 met 7S26 uurwerk heb ik nog steeds hahaha! Hij loopt nog prima en doet nu zo’n -6 sec per dag. Heel keurig dus na ruim 10 jaar
De Universiteit van Leiden heeft daar een interessant onderzoek naar gedaan. De uitkomst zal je verbazen.
Lekkere link man. Zit vol malware.
Nou leg het even uit, wat bedoel je met rotschop en 10 jaar later???
Je zit zelf vol malware.
Chateau Malware , goed wijntje he Drex
Niets menselijks is ons vreemd.
Ik drink geen wijn, teveel pesticiden.
Oh en tweede kerstdag dan? remember, je hebt het zelf neergepend , na een paar wijntjes
Klopt, maar dat was Champagne
Aha, ja dat is wat anders, dat word van walnoten gemaakt LOL
Altijd mee uitkijken, er kunnen vreemde percentages chemische substanties in zitten waar sommige mensen echt heel erg ziek van kunnen worden. Maar niet ik, ik vreet alles wat de pot schaft. Maar rode wijn en zwarte thee komt er bij mij meteen weer uit. Ik kan heel slecht tegen blauwzuur. Hoewel ik een zure bom soms best te knagen vind. Wat dat betreft zit ik hier op HF wel goed
Misschien ook last van sulfiet dat met toevoegt aan wijn?
Leuk toch zo’n schuimkanon?
Nee, dat is het niet en sulfiet zit trouwens in heel veel voedselproducten. Maar ik ga volledig off topic in mijn eigen topic! Tien slagen met de zweep!!
Ja altijd gebruiksaanwijzing lezen!
Is Sulfree schadelijk?
Wat zit er in Sulfree?
De formule van Sulfree is speciaal ontwikkeld op basis van 2,9% food-grade waterstofperoxide (H202) , voor gebruik in wijn. Deze formule brengt extra zuurstof in je wijn, die zich hecht aan de vrije sulfieten in je wijn en omzet in sulfaten.
Sulfieten (E-nummers E220 t/m E228) zijn conserveermiddelen en kunnen van nature veel zitten in gedroogde vruchten, wijn en citroensap. Mensen die overgevoelig zijn voor sulfiet kunnen heel milde maar ook heftige reacties krijgen op sulfiet. Het kan gaan om hartkloppingen, huiduitslag of vochtophoping .
BTW ik drink geen wijn , nog champagne
Mijn arts, een bekwaam medicus heeft mij afgeraden om drankjes met een kleurtje te drinken. Dus op medisch advies nu alleen nog vodka en champagne, dat kan nog net. O, en bier, veel bier
En dat worden nu dus 20 Zweepslagen!!
Mijn huisarts raadde mij de rode wijn af . Vanaf nu noem ik het druivensap.
Weer een probleem opgelost
Zo is dat! Hey Bamosaurus hoe is het weer in de stratosfeer?