http://aviatorwatch.ch/assets/pdf/Catalogue.pdf
even voor de “chinees plakmerk” schreeuwers.
toch geen Chinees spul dus
Mijn advies:
Niet doen.
Trouwens, voor de gein heb ik eens twee bandjes uit China besteld om te zien hoe het met de kwaliteit daarvan zit. De ene was genuine leder. Bij binnenkomst de stiksels van het meest goedkope nylon, en dan nog onregelmatig ook, met missende delen. Het bandje maar eens doorgesneden, en toen bleek dat het “genuine leather” .5 mm dik was, en de rest van een soort geperst pluis uit de wasdroger was.
Het andere bandje is onregelmatig gestikt en lelijk, maar is wel van de huid van een dood dier. Of een dode dissident, gegeven de verkleuring. Hoe dan ook heb ik m’n bekomst even van Chinese plakkerij en imitatie.
Trouwens, @anon50762135EV, a propos kwaliteitje: Koop nooit, maar dan ook nooit een bak sushi die door een goedlachse Chinees in elkaar is geflanst. Je had ook meer dan gelijk, ook over de overige prut.
The Vintage family is dedicated to the “Pioneer Era” and “Golden Age” of aviation. Zeggen ze nu dat “The Brand” door “The Vintage Family” is opgezet in Zwitserland? Hahahaha… het blijft een lege marketing-schil met een gejat Breitling logotje.
Ik heb zelden zo’n oeverloos gelul gezien als op die website.
Gelul of niet, volgens de website gebruiken ze gewoon Zwitserse uurwerken.
En 99% van de merken kletst er wat marketing geleuter maar op los.
Daar heb je een punt. Zo heb ik een Glycine, en als ik die website bekijk krijg ik ook brokjes in de mond.