Azimuth populair + wat Limited weetjes

Komt het al iets meer dichterbij??

Misschien moeten we maar even aan Azimuth vertellen dat hier een paar mensen hartproblemen dreigen te krijgen van de spanning. Zou dat helpen? :stuck_out_tongue:

't Zou al helpen als we wisten welke zondagmiddag we vrij konden houden voor de uitreiking. :slight_smile:

Snooker Schreef:

't Zou al helpen als we wisten welke zondagmiddag
we vrij konden houden voor de uitreiking. :slight_smile:

Inderdaad ja. Ben het wachten ook wel enigszins beu nu.

't Is niet eens zo zeer dat ik het wachten beu ben, 't is meer dat ik liever niet een week van tevoren hoor dat ie komende zondag wordt uitgereikt. Je kan toch moeilijk iedere zondagmiddag vanaf nu tot eind van het jaar bij voorbaat al vrij houden i.v.m. je weet maar nooit.

Anyway… Sinterklaas arriveert zaterdag weer in 't land! Wie weet wat voor verrassingen er aan boord van de stoomboot zijn. :slight_smile:

Ben het met snooker eens om zo snel mogelijk te weten op welke termijn de overhandiging plaats kan vinden.
Om zo die datum te reserveren, want ik kom hem natuurlijk het liefst persoonlijk afhalen.
En zeker niet op de laatste plaats.
"Ik ben hardstikke nieuwsgierig naar het resultaat"
Groeten aan iedereen,
Guus.

ik weet zeker dat als het bij Henrik bekend is wanneer de horloges worden uitgeleverd dat hier gemeld wordt :wink:

gewoon nog even geduld :smiley:

Het probleem isn net als elk jaar, dat je met horlogemerken (of in het verleden ook de importeurs) geen afsrpaken kunt maken. Ik weet sinds vannacht dat de horloges af zijn, ze zijn ze een laatste inspectie aan het geven en dan komen ze hier heen.

Maar vwb de planning van de meeting: ze hadden voor de zomer gezegd dat eind oktober haalbaar was, maar na de zomer vertelden ze dat ze zeker voor 10 november bij me zouden zijn en zoals jullie wten heb ik ze nog niet en is het 12 november. Ik kan dan wel een datum gaan prikken wanneer de meeting is, maar ik heb uit het verleden geleerd dat dat niet verstandig is. Voor je het weet staan we daar allemaal met lege handen. Echter…

Ik ga er nu wel van uit dat we 28 november de meeting met uitreiking kunnen doen. Hou die datum dus svp vrij. Ik bevestig het natuurlijk nog!

Staat geserveerd :slight_smile:

Mooi! Ik zet 28 november vast voorzichtig met potlood in mijn agenda. :slight_smile:

Twee nieuwe horloges op één dag… niet alleen de Forum Limited, maar ook de Omega Dynamic Targa Florio
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,216382
van Nivelacuso zal op die dag van eigenaar verwisselen! :slight_smile:

Jazz Schreef:

niemand ?

maakt me ook niet uit, maar plaats straks ook
geen
opmerkingen als hij meteen te koop wordt gezet
:wink:

Ik zou niet weten waarom dat zou gebeuren, het is
immers
jouw horloge. Al sla je het (bij wijze van
spreken) meteen stuk