Nee, maar dat hoeft ook niet. Ik heb veel horloges die gebouwd zijn om tegen een stootje, vuiltje en spatje te kunnen.
Dan hadden die horloges maar een vak moeten leren, als ze dat niet wilden.
Nee, maar dat hoeft ook niet. Ik heb veel horloges die gebouwd zijn om tegen een stootje, vuiltje en spatje te kunnen.
Dan hadden die horloges maar een vak moeten leren, als ze dat niet wilden.
Als jouw horloges een vak hadden geleerd was jij nu ook Rolex adept
Hehehehe
Hagenees zeker?
Yep.!
Rolexen een vak leren? Ik zie ze meer als een soort van zouteloos middle-management.
Oh geinig, ik zie het als Schoentjes op het bureau- “ga ff koffie voor me halen lieverd” Boss-Baller
Haha!
Ik zie dat de haar implantatie geslaagd is, staat je goed.
Maar even serieus, wanneer heddegij zo’n DD gescoord? Heb ik niet op zitten letten?
Niet, ik doe even leentje-buur van Willem.
Ik ben meer het type
Met mijn DJ41. Die staat overigens te koop, ik heb besloten dat 36mm toch lekkerder is
Koop nou ook maar zo’n ding.
Het zal je uit de psychisch neergaande spiraal halen
Dat is wijs. 41 is een tik te groot voor zo’n ding. Althans, als je onder 20cm polsen hebt.
De enige spiraal waar ik wel eens inzit zal ik je besparen. Ga weg man, zoveel doekoe voor een horloge. Ik heb nog wel andere dingen te kopen.
Ik heb een like gegeven voor Olivia Munn. Zij is om op te peuzelen.
OT: Ik maak ook af en toe mijn horloges schoon met een kindertandenborstel en Dreft, maar dat hoeft niet echt wanneer je er ook mee doucht.
Eensch!
Maar het blijft tempting, zeker als je budget ernaar is.
Dan ga ik naar S&C ( praktisch om de hoek ), pas er een paar, en ben ik weer helemaal genezen.
That simple
Ook nog de GULF Monaco gepast.
Eeeeeecht helemaal niks voor mij, voor niemand denk ik