Vorige week een chique Raymond Weil overgenomen van Robert @BadgeandBezel en dat is een prima ervaring geweest Duidelijke en snelle communicatie en goede verzending.
Tot een volgende keer Robert!
Vorige week een chique Raymond Weil overgenomen van Robert @BadgeandBezel en dat is een prima ervaring geweest Duidelijke en snelle communicatie en goede verzending.
Tot een volgende keer Robert!
@Flipperkast heeft een Vanguard rubberen band van mij overgenomen. Snelle en prettige afhandeling. Zeker een aanrader. Tot de volgende
Vandaag een band overgenomen van Robert @BadgeandBezel . Helemaal zoals beschreven en gezellig nog een uurtje over horloges ( what else)gesproken . Waarschijnlijk Tot de volgende keer
Mijn fijnste horloge tot nu toe over mogen nemen van @BadgeandBezel. Net als eerdere deals alles top open en eerlijke communicatie geen verassingen. Ongezien gekocht en zeker niet teleurgesteld. Op naar de volgende
Gisteren @BadgeandBezel op bezoek gehad. Aardige kerel, goed gesprek en een mooie deal gemaakt. Het forum op z’n best.
Vandaag met Robert aka @BadgeandBezel kopje koffie gedaan en mooi horloge van hem overgenomen. Eerlijk deal, snel en betrouwbaar!
Super mooi horloge gekocht van @BadgeandBezel aka Robert, snel geregeld en super service dat hij hem “even” kwam langsbrengen op de motor betrouwbaar forumlid. Tot ziens Robert
Deze week Robert op bezoek gehad die een horloge van me overnam. Leuk gesprek over de hobby en vlotte afhandeling. Wat wil je nog meer?
Super aangename en snelle deals gedaan met @BadgeandBezel
Robert is een liefhebber pur sang en koopt en verkoopt dus met super veel liefde en kennis voor en van horloges.
Een echte aanrader dus!
Vandaag mijn Tudor Pelagos 39 aan Robert @BadgeandBezel verkocht.
Aardige kerel, realistisch bod en no nonsense zakendoen.
Zeker een aanrader! Oh, en de koffie was ook prima!