BadgeandBezel

Vorige week een chique Raymond Weil overgenomen van Robert @BadgeandBezel en dat is een prima ervaring geweest :+1: Duidelijke en snelle communicatie en goede verzending.

Tot een volgende keer Robert!

1 like

@Flipperkast heeft een Vanguard rubberen band van mij overgenomen. Snelle en prettige afhandeling. Zeker een aanrader. Tot de volgende :sunglasses::+1:

Vandaag een band overgenomen van Robert @BadgeandBezel . Helemaal zoals beschreven en gezellig nog een uurtje over horloges ( what else)gesproken . Waarschijnlijk Tot de volgende keer :+1:t2::grimacing:

1 like

Mijn fijnste horloge tot nu toe over mogen nemen van @BadgeandBezel. Net als eerdere deals alles top open en eerlijke communicatie geen verassingen. Ongezien gekocht en zeker niet teleurgesteld. Op naar de volgende :ok_hand::ok_hand:

1 like

Gisteren @BadgeandBezel op bezoek gehad. Aardige kerel, goed gesprek en een mooie deal gemaakt. Het forum op z’n best. :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag met Robert aka @BadgeandBezel kopje koffie gedaan en mooi horloge van hem overgenomen. Eerlijk deal, snel en betrouwbaar!

2 likes

Super mooi horloge gekocht van @BadgeandBezel aka Robert, snel geregeld en super service dat hij hem “even” kwam langsbrengen op de motor :+1:t2: betrouwbaar forumlid. Tot ziens Robert :wink:

1 like

Deze week Robert op bezoek gehad die een horloge van me overnam. Leuk gesprek over de hobby en vlotte afhandeling. Wat wil je nog meer? :+1:t2:

Super aangename en snelle deals gedaan met @BadgeandBezel
Robert is een liefhebber pur sang en koopt en verkoopt dus met super veel liefde en kennis voor en van horloges.
Een echte aanrader dus!

1 like

Vandaag mijn Tudor Pelagos 39 aan Robert @BadgeandBezel verkocht.
Aardige kerel, realistisch bod en no nonsense zakendoen.
Zeker een aanrader! Oh, en de koffie was ook prima! :wink:

2 likes