Baltic aquascaphe pre-order

Ik hoef niet in detail te treden, is off topic maar op een Frans forum was hij al aan het vermelden in een Méraud topic dat zijn prijs al aan €579 start (enkel tropic weliswaar), Engels forum ook enkele zaken. Soit, niet leuk, vooral onprofessioneel maar langs de andere kant wilt het zeggen dat hij me als concurrent ziet. Baltic is in mijn ogen moeilijk nog een micro te noemen, met +1000 horloges te verkopen op jaarbasis. Ze hoeven niet te vrezen voor Méraud, die weg wil ik niet op. Hehe.

3 likes

Bizar. Nergens voor nodig. Er zijn een aantal horloges in een soortgelijke stijl en die kunnen prima naast elkaar bestaan.

Maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk om een horloge van zijn merk te kopen (ik had een blauwe HMS 001). Ik ben het helaas al vaker tegengekomen: sneren richting concurrenten, ongelukkige politieke uitingen, etc. Echt een afknapper voor mij.

Ik zag op mijn Instagram feed voorbij komen dat de preorders nu geopend zijn. Vind het toch een mooi horloge, met de metalen strap. https://www.instagram.com/p/BpnRetDl7Fq/

1 like

Een strap is niet van metaal, maar stof of leer. Dan heb je het over een bracelet.

Denk dat ik de Meraud wat mooier vind, maar die BOR staat hem goed.

Iemand al een e-mail ontvangen dat zijn baltic aquascape onderweg is?

:v:

1 like

Nee nog niet! Jij wel?

1 like

Lullo ben je ook! :nerd_face:

P.s. hier óók niks!

2 likes

Nop. Maar verwacht hem wel.

Wat ik vreemd vind is dat ik een e-mail heb ontvangen, al een tijd geleden, dat ik 1 van de eerste 300 genummerde krijg, en later een e-mail met een pre order nummer erin boven de 1000?! :see_no_evil:

Kan natuurlijk zomaar een nummer zijn :thinking:

1 like

Hmm. Ik zou één van de eerste 300 wel leuker vinden.

Wanneer die niet bevalt, stuur me maar een berichtje. Ik ben toch wel enthousiast.

Jij hebt wel de blauwe gekozen… toch?

Brick…?

2 likes

Eh… nop. Niet de blauwe…

:man_facepalming:

1 like

:man_facepalming:t2:

:woman_facepalming:t2: :man_facepalming:t2:

1 like

No worries

Is geen Rolex blauw.

Denk dat de meraud sowieso mooier is :rofl:

1 like

Ik heb besloten dat ik toch kamp Baltic ben. Die lange lugs van Meraud doen het niet zo voor mij.

Dit voor op vakantie is gewoon lekker…in het blauw dan :roll_eyes:

3 likes

We gaan het meemaken.

Ik heb ze beide besteld, meraud wordt pas eind juli verwacht.

Oh no blue for me! Allebei zwart als de nacht.

Maar die fotos van die blauwe zijn lekker! :v:

1 like

Ik lees net dat er 1 mm verschil zit in de lugs. Tussen meraud en baltic.

1 mm wat een verschil dat op een foto maakt.

Zal ze tzt eens naast elkaar leggen… :v:

1 like

Beide horloges doen me denken aan deze die me weer laat denken aan, tsja, het ligt er bij allen dik bovenop…
Verzadiging van de markt?

Klopt helemaal.

Maar eerlijk gezegd vind ik beide mooier dan deze…borealis… met 30 atm… :v:

Ach, 2 meter wr is voor mij ook goed.

Ik snap, mijn punt was dat er ook in deze hoek veel kopiëen zijn, ongeacht welke de beauty contest wint. Een eigen ‘bekkie’ mis ik nog wel eens: wat dat betreft kan ik de klokjes van Eza wel waarderen.

1 like