Bandjes maken het horloge!

@Brick: Voor jouw JLC blijf ik dit een mooie combi vinden:

7 likes

Klopt!
Bedoel je dan een nato of een perlon?

1 like

Ik noem het perlon, maar het is ergens een soort nato. Waren nog redelijk lastig te vinden in de juiste maat. Vind het overigens ook comfortabel zitten.

6 likes

Misschien eens een normaal perlon bandje proberen, maar ja. Idd de juiste maat… :smirk:

Zag gisteren wel dat Bulang and Sons nu ook 21 mm leren bandjes heeft, althans het begint met 2

1 like

Even zonder dollen, ik heb dit van de week ook al gepost maar dat bandje van AVW, tenue de nimes,
zit ook erg lekker en summerproof, geheel(op de spijkerstof na) rubber.

Ben er dus echt over te speken.

Moet wel even vormen naar je pols.

8 likes

De Hirsch croco is binnen, @Proenski bedankt!

10 likes

Kleine prins op alligator :

En op staal :

Totaal andere look maar beide imo erg mooi :+1:

6 likes

Dankzij de nieuwe aanwinsten van @daymio en @Proenski wordt het een zomer met veel variatie​:hugs::hugs:

2 likes

Prachtig! Wat voor band zit er op de middelste foto op de Speedy?

3 likes

Gr. Marc

8 likes

Oei, die mesh is gaaf zeg​:face_with_hand_over_mouth::ok_hand:t2:

Waar heb je die vandaan?

Is een hele dikke, hier overgenomen, staat geen merk op helaas.

Lijkt op een Staib, maar die zijn vrij prijzig. Ik weet dat Strapcode hele mooie heeft.

Gr. Marc

2 likes

3 likes

3 likes

Wauw, echt een prachtig horloge. Misschien dat ik er ooit ook nog wel eens 1 koop :slight_smile:

1 like

Deze heeft mijn maatje Josip van Diaboliq straps gemaakt.
Stoer hoor!
Niet voor mij maar voor een klant.

VOSTOK-2 themed strap for Vostok Europe Energia watch. Leather is in the color of a typical Soviet airplane cockpit.
.
Vostok 2 (Russian: Восток-2) was a Soviet space mission which carried cosmonaut Gherman Titov into orbit for a full day on August 6, 1961 to study the effects of a more prolonged period of weightlessness on the human body.[1] Titov orbited the Earth over 17 times.

6 likes

Dankjewel! Kan het van harte aanraden. Mocht je ooit in de buurt van Amsterdam/Den Haag zijn en hem willen bewonderen, laat het me weten. :grin:

1 like

Zal ik doen! Wel gevaarlijk, want dan ben ik waarschijnlijk direct helemaal weg van dat horloge… :smile:

1 like

Tof topic… :muscle:
Hoeveel foto’s mag ik plaatsen? :roll_eyes::grinning:

1 like