Barton strap

Hallo,

Ik ben aan t dubben over een barton elite silicon strap.
Zijn er mensen hier op dit mooie forum die ervaring hebben met deze banden?
Met name de degelijkheid van de pushpins is natuurlijk heel belangrijk.
Alternatief is ook welkom. Rubber op verstelbare vouwsluiting zou ook heel gaaf zijn, maar waar exact te zoeken?

Alvast bedankt

De elite banden zijn erg goed, niet heel dik maar wel goed. Quick release pushpinnetjes zijn ook dikke prima.

Ben niet echt onder de indruk van de rest van de Barton banden…

1 like

Prima banden, geen issues en mooi flexibel.

1 like

Ik vind ze erg goedkoop aanvoelen, wat dan ook wel klopt want duur zijn ze niet.

2 likes

Had je deze al gevonden?

3 likes

Goedkoop aanvoelen maak niet uit, als ze maar goed zijn

Niks mis met een barton Elite. :+1: zelf ben ik nooit zo van de rubberen of siliconen banden, maar deze dingen van barton zijn goed te pruimen :slight_smile:
Daarnaast zijn hun canvas banden ook erg fijn :grin:

klik voor sfeer foto's :grin:

1 like

Gewoon doen, topbanden!

Van de onderste foto, is dat echt goed donker blauw?

2 likes

Super band, vind ik het. Vooral voor de prijs. Daarbij heeft Barton regelmatig aanvullende korting. Ik vind het de prettigste betaalbare rubber / siliconen band tot nu. Pluspunt is ook dat de band vrijwel geen stof aantrekt :ok_hand:

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader!

Ik vind ze fijn, mooi zacht en soepel. De banden en lijken me in orde, geen problemen mee tot nu toe.

Helaas, dat is dezelfde band als op die foto met het zakmes (welke toch een stuk kleur getrouwer is door de volle zon).

1 like

Top banden, zeker voor het geld.
Canvas ook goed.
Hun sailcloth is helaas ruk.

1 like

Ik heb de marine blauwe in bestelling dus we zullen zien

1 like

Top banden, vooral het systeem met het lipje dat de keeper op z’n plaats houdt, heel handig! :+1:t2:

1 like

Ben benieuwd.

1 like

Allemaal puike bandjes met handige features. Met name de quick-release is super.
Siliconen, leer en canvas dikke prima. Sailcloth uit de buurt blijven: veel te stug en gaat kreukelen.

Edit: ik herinner me opeens dat wel een setje had met licht kleurverschil. Na reclameren kreeg ik een goede nieuwe set dus ook prima after-sales!

3 likes

20210605_134151_1
Ik vind ze top! Mooi flexibel, enorm comfortabel en voor die prijs kan je nog eens gek doen qua kleuren :slight_smile:

3 likes

Ja.

2 likes