Battle of integrated bracelets! Wat is jouw favoriet?

Omega 120, referentie 166.0251. Zit een 1010 uurwerk in.

19 likes

Wat is die laatste?! cool ding. Duitse dagschijf of is dat Frans?

1 like

Nondeju, dit is een mooie zeg. De eerste CW die ik mooi vind.

2 likes

En vergeleken met veel voorbeelden in dit draadje ook nog relatief betaalbaar :face_with_raised_eyebrow:

Tutima Record. Een vreemde eend in de familie. Tutima maakt veel ‘militaire’chrono’s en duikers. Dit is vermoedelijk een aangepaste kast en band die door meerdere merken zijn gebruikt. Om ook de de gewone burger te bedienen. Duitse dagaanduiding, en ben echt heel lang op zoek geweest naar het glas. En juist glas maakt het horloge magisch… die facetrand😍

30 likes

Simpel…

De Royal natuurlijk!

12 likes

5 likes

Microadjustment is helaas geen optie. Ze leveren daarentegen wel 1 1/2 linkjes voor het horloge.

2 likes

6 likes

Qua ontwerp heel mooi, maar ik kan me er niet overheen zetten dat de eerste schakel niet beweegt. Wat mij betreft is dat pijnlijk duidelijk wanneer het horloge zo plat op je vingers ligt. Het wekt bij mij de associatie op met wieldoppen die heel erg proberen te lijken op stoere velgen, maar die toch overduidelijk wieldoppen zijn.

1 like

100% waanzinnig mooi en heerlijk retro chique… mocht je hem ooit wegdoen……

2 likes

Heel origineel is 'ie niet maar met wereldwijd 1948 stuks kom je 'm niet op iedere straathoek tegen: Yema Wristmaster Traveller Micro-Rotor Limited Edition. En het uurwerk, de CMM.20 micro rotor is een prachtig staaltje vakwerk.

11 likes

10 likes

Ook 2 toppertjes (betaalbaar en niet zo betaalbaar)

12 likes

Maarja, je moet 'm natuurlijk ook niet op je vingers dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Om de pols zul je het niet merken, mits je de juiste maat PRX voor je polsomtrek kiest.

10 likes

Is dit de 35mm?

Ja, de 35mm inderdaad!

De goedkoopste in dit rijtje?

Wel nog in bezit, maar foto ff van het net geplukt.

4 likes

12 likes