Bauhaus presenteert een nieuwe blauwe knaller van Grand Seiko

Prachtig! Veel draagplezier!

1 like

Dit is nog een mooie review:

Poeh hè. Dat is een mooie!
Gefeliciteerd en geniet ervan

1 like

Genietze Bauhaus!

1 like

Lekker hoor! Erg mooi. Gefeliciteerd en veel plezier met het dragen van deze GS. :ok_hand:

1 like

JackW vindt het bijzonder als leden in de derde persoon over zichzelf praten - of is dat een knipoog naar dat andere lid dat stelselmatig zijn eigen naam in zijn topictitels zet?

Mooi horloge Remco, gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

:joy:
We zijn gewoon elkaars horlogeadviseurs @Bauhaus en ik.

2 likes

Een GS zoals een GS hoort te zijn! Zo’n wijzerplaat in het juiste licht blijft een streling voor het oog. Hoe de gefacetteerde markers en vooral de wijzers telkens je aandacht vragen, moet je in het echt ervaren.

Hoe kijk jij hiernaartoe, als ondertussen doorgewinterd horlogefanaat met ervaring in het hogere segment? Nog steeds onder de indruk?

En dit natuurlijk :sunglasses:

Leuk te zien dat de datum eens niet wit is, dat blijft een minpuntje bij de meeste gekleurde wijzerplaten. Geniet ervan!

2 likes

Oeps. “Slip of the pen”…

Op mijn lijstje met slechte eigenschappen staat narcisme niet in de top 5, dus voor mij is dit ongebruikelijk :wink:.

2 likes

Zeker! De wijzerplaat, wijzers, uurmarkers en kastafwerking spelen met gemak 1 a 2 niveaus hoger mee.

De stalen band is dan wel weer duidelijk minder dan van Rolex of Omega vind ik.

1 like

Daar zal niemand over discussiëren denk ik, vooral de sluiting dan. Mijn Tudor band is ook een paar niveaus boven de typische GS band. Er valt wel mee te leven, maar goed.

1 like

Vet hoor! Veel plezier ermee Remco.

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd!

1 like

Schitterend!

1 like

:wave:

2 likes

Prachtig Remco, je krijgt de groeten. Ken je hem nog… ?

1 like

Zeker, maar al een jaar of 3 geleden denk ik?

1 like

Schitterend (letterlijk)

1 like

Weer mooi Remco. Je hebt goede smaak. :muscle:

1 like

Prachtig horloge!

Ik heb GS nog op een wishlist staan en zit stiekem te kijken naar een SpringDrive die in het blauw te koop staat.
Er gaat er hier nog wel eens één komen…

Veel plezier van de NA!

1 like