Beater voor de dame

Dat was niet de reactie van m’n partner. Zoals gezegd, erg dunne polsen, en al een automaat die ze bijna nooit draagt omdat ie verschuift, maar in dit geval was ze erg blij, en ze vond 'm super comfortabel. Hij is ook echt erg plat en kleiner dan je denkt.

Ik ben benieuwd wat jouw vrouw er van gaat roepen.

Maar als het nou echt zo is… Als je in de polder bent kun je een bak koffie krijgen en 'm passen. :slight_smile:

misschien een occasion omega seamaster? Vindt het toch telkens weer een erg mooie klok met mooie band. Mobiel internet is hier (Frankrijk tussen de bergen) erg traag, krijg de foto helaas niet geuploaded

Mido Rainflower tikte voor mijn lief alle boxes.

Swiss made automaat
46 mm
80 uur power reserve
10 bar wr

En een plaatje om te zien!!

3 likes

Vanavond heeft de dame dankzij @Fate_Amenable_To_Change de 38,7 mm Tuna gepast.
Lijkt aan de doelstellingen te voldoen.
Heel mooi, stoer en de juiste maat.
Zwart of groen qua dial is nu de vraag.

Hee, wat is het modelnummer van de zwarte eigenlijk? Ik ga verder niks zeggen, want je weet net zo goed als ik dat ik wel groen zou kiezen, maar het is mijn horloge niet. :slight_smile:

1 like

Zo’n Tuna voor een dame…
Ik vind het een bijzondere uitkomst :sweat_smile:

1 like

Moet je echt eens in het echt zien. Da’s eleganter dan je denkt.

1 like

+1 voor deze. Mijn vriendin heeft deze ook en is er erg blij mee. Maar let wel op, diameter is wel klein.

2 likes

Volledig eens.
De dame is redelijk frêle dus een TUNA was ook wel het laatste waaraan ik dacht.
Deze is zo dun, klein, maar o zo mooi in verhouding. Band tapert van 18 naar 15.
Is gemaakt voor de Japanse vrouwen pols.
Staat prachtig op de pols en ook van een afstandje ziet het er beslist niet uit als een klomp ijzer.

Deze review laat hem goed in verhouding tot een SKX zien en ook op een ranke vrouwen pols.

ben ook aan het twijfelen om een Mildo Rainflower aan te schaffen. Maar ik zit een beetje in met service, als je die wilt onderhouden ofzo, ik zie niet veel verdelers. Weet jij hier raad mee?

Zodra deze uit de garantie kan mijn horlogemaker het reguliere onderhoud doen. Ik zie geen grote problemen op lange termijn. Heb deze ook in Italië gekocht. Ga over een paar weken een metalen band voor aan deze daar zelf ophalen met mijn vrouw.

Een DJ is toch een beater, wat is daar mis mee?

Tegenwoordig eerder een dress watch dan een beater.
Ze draagt hem alledaags maar met zeilen, tuinieren, motorrijden hoort iets stoerders waarbij een kras niet misstaat

Hij is overigens nog niet aanschaft.
De dame vindt groen wel erg groen en blauw past niet bij zwart.
Voor de rest helemaal niet moeilijk hoor.
Dacht dat hij er ook in het zwart was maar niet dus.

is het geworden ! Rechtstreeks via Amazon uit Japan laten komen. Was goedkoper dan Magy van SoloJapan.
en voor mij zelf de SRPF81, aangeschaft via ons onvolprezen HF !

Ik zal een foto maken van onze gezamenlijke polsen zodat wij veilig in fleece als ANWB setje door het leven kunnen.

heet in Japan de SUT403
waarom in vredesnaam twee totaal verschillende ref. nrs. ?

https://www.stowa.de/en/Antea+back+to+bauhaus/

Wat boven budget, op Chrono doen ze 850 nieuw. Wellicht is er een goede jong gebruikte te vinden.

Ik vind ze prachtig, en in 3 maten te verkrijgen.

1 like

Deze heeft een meer casual look en lijkt wel tegen een stootje te kunnen
de Victorinox Alliance Small
35mm
10atm waterdicht
triple-coated anti-reflective saffier

1 like

En een Rado Centrix?

Wat klassieker

1 like

Ah, nu zie ik het pas. Er is reeds een mooie Seiko gehaald :raised_hands:

Ben wel benieuwd hoe die staat op een vrouwenpols. Ik probeer mijn ega van de Apple
Watch af te krijgen en ze houdt wel van een stoere klok, wellicht is die Seiko een optie voor haar.

1 like