"Beater" (werkpaard) only

Deze is toch gemaakt om gebruikt te worden door de Palombari? En ik gok dat hij het bij hen wat zwaarder te verduren heeft dan bij mij. Dat grade 5 titanium kan wel tegen een stootje en een duikhorloge is wat mij betreft sowieso nooit een safe queen. :man_shrugging:

Beetje klussen in en om het huis is tot nu toe geen probleem. Wat vuil of een tik(je) op het werk ook niet.
Maar mocht ik nog weer eens gaan metselen dan zal ik hem eerst afdoen. :smile: :+1:

3 likes

Zo denk ik er ook wel over hoor, ga ik met een sloophamer aan de slag gaat het horloge af.

1 like

Mijn ultieme beater, heeft al super veel meegemaakt, alcohol, ondergedompeld worden in motor olie, zwemmen, vele jaren dragen, sleutelen, vakanties en noem het maar op

9 likes

heb ik ook niet, hoor. Dat vind ik redelijk zinloos. Een horloge moet je gewoon dragen.
Maar, dat gezegd hebbende, ben ik met sommige horloges wel wat voorzichtiger dan met andere. En heel eerlijk heb ik de echte ‘gooi-en-smijt’ horloges inmiddels wel verkocht, inmiddels. Dus als het er ook maar een beetje ruig aan toe dreigt te gaan, doe ik m’n horloge liever even af. :sweat_smile:

4 likes

Was dit één van je gooi-en-smijt horloges? :scream: Mijn safe queen! :face_holding_back_tears:

5 likes

Het moet niet te gek worden natuurlijk, maar gewone gebruikssporen vind ik vaak juist mooi bij een duikhorloge. #teamwabisabi

2 likes

Haha, nee hoor. Niet eens. Wel m’n vaar-, zwem- en vakantiehorloge. :ocean: :diving_mask: :speedboat: :palm_tree: :sunglasses:

1 like

€10 bij de Decathlon. Gekocht om te dragen bij het zwemmen. Als is hij slechts 5 ATM water bestendig. Hij houdt het al een paar jaar uit dus prima, maar ik houd een oogje open voor een gebruikte Seiko 5 voor een mooi prijsje. Staat toch wat fraaier dan dit goedkope ding.

3 likes

De Italiaanse G-Shock.

14 likes

Mijn casio mrw 200h beater

Bezel vandaag in aanraking gekomen met thinner, zag er niet meer uit. Bezel eraf, beetje afgeschuurd, ontvet, plastic primer erop en dan matzwarte lak erover heen

Niet dat ik nog niet genoeg te doen had vandaag maar dit was beetje fun tussendoor :smile:

Wel nog eens kijken voor een lume pip oid op de bezel te plaatsen want ik gebruik de bezel soms wel eens voor iets te timen.

13 likes

Staat niet eens slecht :+1: de Lumepip stipje fluorescerende nagellak :blush:

1 like

8 likes

12 likes

Voor het texen en verven en heel zwaar klussen pak ik wel een andere… :wink:

Maar voor de rest doe ik met deze eigenlijk wel alles.

11 likes

14 likes

Afgelopen vakantie non-stop deze CWC gedragen een heerlijke vakantie beater

13 likes

Ik zie hier toch enkele horloge’s waar ik het even moeilijk mee zou hebben als er krassen en deuken inzitten :grimacing:

Mijn go to beater is steevast de 5610:

Voor het iets minder ruige werk nemen we de Festina Chronograph. Ongeveer 10 jaar lang dagelijks gedragen dus een krasje meer of minder gaat het hem ook niet meer maken:

Mijn andere horloge’s hou ik het liefst krasvrij :innocent:.

7 likes

Nog steeds om de pols… :blush:

6 likes

7 likes

Week zit er net weer op.

1 like