Voor €300,- max. kun je een prima quartz binnenhalen: Seiko, Citizen en als je niet bevooroordeeld bent ook prachtige Casio’s. Ik heb prima ervaringen…
Vwb een mechanisch horloge kun je bij Oriënt een prima start maken.
Zou ik zeker eens bij Seriouswatches gaan kijken.
Ik ben super tevreden over de wijze van service tav voornoemd bedrijf maar zeker ook vwb het uiteindelijke product!!!
Als ik daar kijk ga ik denk ik voor de parasol met ledverlichting die aangeboden wordt. Wat een gedrochten worden daar verkocht zeg!
Oooh
Het verschil in taalgebruik is wel bizar groot in dit topic
Het gaat ook niet om die gedrochten maar om de skx, soms zit er wel wat tussen wat de moeite is…
Hoewel ik zeker een voorstander ben dat het forum er is om (eenmalige) vragen te beantwoorden vind ik dit toch wel ver gaan.
Je had zelf best wat tijd kunnen steken in zelf gaan zoeken naar een horloge, deze in het topic mee te nemen en vragen of er nog suggesties zijn oid. Daarbuiten is deze vraag dit jaar al meerdere malen gesteld, dus had je deze topics nog kunnen raadplegen. Deze twee zaken maken me normaal nooit heel veel uit, maar door het spellingsniveau wat je hanteert komt het over als pure luiheid.
Probeer eerst te lezen, dan te denken (deze stap sla ik ook soms over) en dan je vraag te stellen. Met de zoekfunctie kun je voorgaande topics aantreffen die je vraag al beantwoorden, zo niet dan maak je een nieuwe aan.
Op deze manier krijg je ook antwoorden waar jij en andere leden iets mee kunnen, wat wel fijn is op een forum.
Succes!
Ach hierdoor blijft het forum levendig. Met 66 antwoorden zie je dat iedereen even zijn favoriet erin gooit en er een paar hun “klokkie” proberen te promoten die tekoop staat… Wel een beetje weinig gifjes dit keer…
Ja, met 3 topics in een uur is het zeker een levendig lid. Dat deze topics makkelijk samengevoegd konden worden plus dat het taalgebruik om te huilen is mag wel gezegd worden. Meestal zijn gifjes een redelijke indicatie van een ontspoort topic, wat hier dan weer meeviel idd…
U vraagt wij draaien!
@Jari
Get a Casio G shock GW5610.
En daarna snel weg wezen uit de slangenkuil die mechanische horloges heet
Een horloge van het topmerk Kyboe is jouw beginnend horloge. De HY-003 Cyclone. Toppertje.
Welkom!
Seiko skx009 is natuurlijk een degelijk klokje en lekker sportief. Maar aangezien je grote polsen hebt, zou een Seiko Turtle je misschien beter staan.
Verder misschien een Oriënt duiker zoals een Mako, of een andere klassiek van Citizen: ny0040 of 1 vd andere kleuren.
Verder zou je ook kunnen kijken naar de kleinere/minder bekende merken maar met best leuke klokjes, zoals Magrette, Apek, Vostok, Poljot, enz.
Hier een opsomming van wat duikhorloges onder de 200 dollar https://divewatchesblog.com/articles/best-dive-watches-under-200/
Als het ook occasion mag zijn, hier misschien nog wat meer ideeën https://divewatchesblog.com/articles/best-dive-watches-under-500/
Als je meer sportief bent van berg klimmen, door modder gaan, etc, dan zou ik persoonlijk een Casio Gshock overwegen. Voor je budget heb je ze ook die op zonneenergie werken en radio gestuurd de juiste tijd ontvangen.
Persoonlijke nieuwsgierigheid, wie Is die boef die jou naar deze site gelokt heeft?