Welkom👍
Welkom hier.
en wordt het tijd voor een mooi kistje voor je uurwerken?
Welkom op het forum
Mooie start van je collectie. Niet de meest courante merken maar het gaat erom wat jij mooi vind
Ik begon ook op catawiki maar inmiddels vermijd ik die site als de pest. Met 1 uitzondering dan, als er een model op staat die ik van binnen en buiten ken en echt wil hebben. De reden is dat er nogal wat zooi op staat en de experts geen experts zijn.
Die FC is wel tof. De rest ken ik niet zo.
Heb je een betere foto van de chrono links boven?
Hoi mede- Brabander. Welkom hier. Kopen wat je mooi vind is zeker een goed uitgangspunt. Sterker nog. Het enige goede. Een horloge koop je namelijk voor jezelf,en voor niemand anders.
Veel plezier hier.
Welkom! Leuke collectie al hoor.
Ronda quartz, saffier, leuke maat en mooie plaat. Niets mis mee als je hem voor een leuke prijs hebt kunnen
Goed en herkenbaar uitgangspunt om met de passie te starten! Er zitten mooie exemplaren tussen van minder bekende merken (daarom niet minder goede).
Seiko heeft trouwens mooie horloges in elke prijsklasse en je bent gelijk zeker van goede kwaliteit.
Als je weinig geld wil uitgeven voor aparte horloges kan je ook de Russische horloges eens bekijken (Vostok is de bekendste).
De Charmex chrono heeft een mooie tint op de wijzerplaat trouwens! Het bandje is minder mijn smaak, maar voor ieder wat wils!
Welkom en mooi deze eerste stap in de horlogerie! Geniet ervan en belangrijk, kies wat jij mooi vindt en niet wat een ander mooi vindt. Kijk hier lekker rond, lees wat stukjes, stel vragen en geniet van alle plaatjes…
Welkom bij dit leuke forum. Je hebt al een mooie verzameling en een goede instelling voor de aanschaf van horloges.
Mooie collectie al
Welkom Stef op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst.
Tip: bekijk het blauwe deel van het forum eens/met regelmaat. Ik denk dat er regelmatig wat van jouw gading voorbij komt.
Erg leuke collectie, pas op dat je je niet gek laat maken door je gevoel. Ik spreek uit ervaring
Welkom Stef
Welkom !
Ik vind het een mooie en tevens grappige uitspraak met een dubbele bodem.
Je niet gek laten maken door anderen, maar je eigen pad zoeken. Succes en welkom.
Welkom hier, Stef,
Een mooi gevarieerd collectie zeg! En dat als beginner, kijk maar uit dan!
Maar bovenal geniet ervan!
Welkom hier bij HF !
Ja koop wat je leuk vind dat doen we allemaal hier.