Idd zeer mooie koers. Als kind van de streek vond ik de rvv ook zeer mooi tot ze in 2012 rondjes begonnen te rijden. Daarmee verdween de magie. Zou graag nog eens live naar Lombardije gaan kijken.
Hmmm, wie won dat ook nog maar de laatste keer…
Mvdp. Hij had toestemming.
Wat een klasbak ook die van Aert. We gaan aan die twee nog een hoop plezier beleven de komende jaren. Gelukkig net weer bijgetekend
Niet echt een bekend persoon of heel bekend. Maar ik was wel benieuwd welk horloge dit was. Dacht ik post het hier: https://youtu.be/xym5KUJrvsY?t=2310 Interessante korte documentaire trouwen. Ben ook wel benieuwd of ze het echte horloge hebben gebruikt dat hij ook had gebruikt terwijl hij daar overleefde op een raft voor 76 dagen.
Edit: Toch wel een beetje bekend zijn eigen wikipedia pagina heeft die in ieder geval: https://en.wikipedia.org/wiki/Steven_Callahan Tof verhaal wel ik ga het boek lezen wanneer ik meer tijd heb.
Je screenshot lijkt me een lorus sports, maar die kan ik niet zo een twee drie op Google vinden.
Nou zie maar het hoeven niet allemaal dure klokken te zijn. Met jouw tip heb ik hem kunnen vinden. Het gaat om een: Lorus Sport Watch VX42-X119
Nou het hoeven dus niet allemaal dure klokken te zijn. Alleen knap dat het horloge het duiken in de documentaire heeft overleefd met maar 50M haha dacht dat het 150 zou zijn maar dat ik de 1 net niet zag. Grappig.
Mag ik bij jou op het bankje?
Zeker, hoe meer oude zielen hoe beter
Weet je wie ik nog wel ken, Han Peekel en Ovide en zijn vriendjes🤟
The Great Escapist op Amazon Prime. Daar draagt Richard Hammond een Rolex Explorer 2 Polar. Ook tijdens het klussen in de serie.
En…Martin Brozius…!
Ah nee die ken ik dan weer niet gelukkig
Overdrive. Een onwijs slechte film met Scott Eastwood. Maar… Die draagt wel een hele gave Tag Heuer Monaco!
Mark Knopfler. Wie kent 'm niet?
Ik kan erg lang zitten kijken naar hoe zo’n man gewoon voor shits and giggles zit te klootviolen:
Met horloge om. Makkelijk te spotten, maar ik vond 'm leuk om hier even te posten.
Heerlijk om te zien
Heerlijk filmpje
Ik vond hem niet goed, maar kijkt lekker weg als je moe bent.
Ik vind het het horloge bij Brad Pitt wel beter staan.