Bekende personen en hun horloges - Deel II

:ok_hand:

Down to earth topper (die van alle markten thuis is, veldrijden, klassieke werk, sprint, rondes, tijdrijden,…), past dus goed bij een sobere Speedy.

2 likes

Kom niet verder dan euh Zoetemelk, de Kneet, Henk Lubberding. Na die hele tijd ben ik afgehaakt, ben nog van de afdeling Fignon, Hinault en Delgado.

4 likes

Nice, glory days. Maar zou nu met toptalenten als Pogacar, Van der Poel en Van Aert toch het wielrennen maar opnieuw gaan volgen.

4 likes

Nah, vind het al heel lang niet meer leuk. En heel lang is dus euh…30 jaar ? heb er gewoon niks meer mee, dat heb je weleens :slightly_smiling_face:

1 like

Kan inderdaad gebeuren. Niettemin vind ik de huidige generatie van renners een verademing en zie ik grotendeels de goede oude tijd terugkomen van renners die durven aanvallen en voor spectaculaire races zorgen.

4 likes

Wat draagt Jack Nicholson hier voor horloge?

2 likes

Zo, die heeft wel wat Corona-kilo’s… :scream:

Geen idee wat hij draagt.

2 likes

In ieder geval een bril die veel te klein / smal is!

Ik denk dat met het formaat van de bril an sich niets mis is :slightly_smiling_face:
Horloge lijkt ook klein.

1 like

Goed dat hij al zijn plan trekt in het Italiaans, is handig om te kunnen in de finale van een klassieker.

1 like

Je bent te genereus. Ik zou een zeer, zeer urgente manicure, zes maanden streng dieet en een trainings-regime voorstellen, gevolgd door het rituele verbranden van die hele outfit, een knip en scheerbeurt, en vervolgens een nieuwe bril. Met gewone, transparante glazen.

Brrr. Erger wordt het niet. Of? Misschien toch:

Het kan altijd erger. Wat draagt ome Saville hier?

3 likes

Schaapskleren

9 likes

Dat zeg je, maar zou jij zo’n figuur in de buurt van je minderjarige dochter laten? Ik vind alles hier zo’n beetje fout. :slight_smile:

Nu iedereen weet, of niet meer ontkent, wat we nu weten niet nee. Maar vroeger liep men met hem weg.

Ooit eens een oud interview, uit de tijd van mr. Savile, gezien met Johnny Rotten waarbij Johnny wat hints / uitspraken had over mr. Savile. Waarbij Johnny toen duidelijk werd gezien als de engerd die uitspraken deed over zo’n nette man.

Maar eigenlijk is alleen die blauwe lucht op die foto niet fout.

2 likes

Niet relevant wat deze predator draagt toch lijkt mij??

Heb wat onderzoek journalistiek over deze boef gezien en dat geeft je even een ander in kijkje in de wereld van de Engelse Royals waar hij kind aan huis schijnt te zijn geweest…

Tuig is het

1 like

Jimmy Savile, Jim’ll Fix It……

And boy did he FIX things, echt vanalles: jongetjes, meisjes, mannen, vrouwen, levend…… niet meer helemaal levend…. allemaal gefixt!

https://www.watchpro.com/jimmy-saviles-rolex-sells-for-gbp30k-at-auction/?amp

En het horloge……

3 likes

Arnold Schwarzenegger met zijn :muscle: Tissot PR 516 GL :muscle:

8 likes

Kom er nog één tegen van Arnold met een Tissot 516

10 likes

Daniel Graig in de nieuwe James Bond film “No time to die” met zijn Seamaster diver 300m Omega 42 mm 007 editie, met wel enkele speciale snufjes, :grin:

2 likes

Jij hebt in de bios iemand zover gekregen dat ze de film pauzeren zodat jij een foto kan maken van het horloge van Bond, James Bond?

7 likes