Als dat glazen wassen en de matrassenbusiness nou allebei helemaal instorten kan jij zo bij Boulevard aansluiten als lichaamstaal expert
Of ipv Pikkie Plessen
Als dat glazen wassen en de matrassenbusiness nou allebei helemaal instorten kan jij zo bij Boulevard aansluiten als lichaamstaal expert
Of ipv Pikkie Plessen
denk het niet, his lucky watch
On topic dan maar eens voor de gezelligheid :
Glibberige glijer.
Niet mijn tekst veranderen aub.
Maar kan het niet goed zien
Vind hem er wel erg slecht uit zien. Zorgelijke blik, dof haar, opgezwollen vingers, verbeten trek om zijn mond. Denk dattie ziek is, of in ieder geval serieuze relatieproblemen heeft.
.
Ik houd het liever fatsoenlijk.
Prima, maar blijf dan ook van mij tekst af
Whahaha… de meest fatsoenlijke meneer van dit forum raakt zelfs in een fittie
@tompj ja schobbejak! Van die tekst afblijven hè.
Echt een bloedhekel aan als mensen mijn tekst gaan veranderen. Zeker met dat lollige (domme) " ftfy " erbij. Gewoon lekker niet doen.
De verleiding om wat tags naar de usual suspects te plaatsen en zo een paar bommetjes onder wat topics te leggen is groot.
Dat vind je zeker onfatsoenlijk?
Ik zal het niet meer doen.
Neeh, gewoon vervelend.
Mensen lezen wat terug, en denken dat je wat anders hebt geschreven dan in de werkelijkheid.
Altijd al heel irritant gevonden, al jaren geleden weleens hier uitgelegd.
It’s Friday!
Ik weet niet hoe jij je boodschappen doet, maar ik zie er meer uit als die geïrriteerde vrouw met dat karretje als ik door de super loop.
Ik ben die met die gele trui.
De heupjes bewegen lekker in ieder geval
Wie is dat überhaupt, en waarom is het een glibberige glijer?
Tja. Moet ik daar nou op zeggen (want anders krijg je weer iets van ‘ik lees geen kranten en kijk geen tv’). Of you teek mie in de meeling, dat kan ook.
Nou vooruit : Albert Verlinden.
Tja. Laat maar , je kent hem toch niet.
Wie heb jij nou trouwens als avatar ?