Snoop Dogg met een 116610LN
Nu val ik door de hondenmand
Dus deze trui besteld?
Wat een naar filmpje zeg… die Nico zegt ook constant “Yes, we have the same”. Het is natuurlijk ook heel normaal om zo’n jacht te hebben.
Het is duidelijk dat horloges Nadal geen zak interesseren
Ik had me zo’n jacht veel luxer voorgesteld
Dit is eigenlijk gewoon een drijvende caravan qua afwerking
nou dat is echt niet te vergelijken met een caravan
En dan toch een gedrocht van een tonnetje om de pols hebben. Je zou het bijna verspilling noemen…
Nou, stacaravan dan
hahaha denk dat je dan nog nooit op een yacht bent geweest
@Jur is het gezien de hedendaagse overvallen/beroving op meedere BN-ers vanwege hun horloge wellicht ethisch gezien het beste om dit topic naar off topic te plaatsen? Op deze manier kan er niemand van buitenaf meelezen die kwade bedoelingen heeft.
Ik ben vroeger wel eens meegeweest met een veel kleinere (maar toch nog 23m) en toen viel me de kneuterigheid ook al op. Onpraktische indeling met smalle doorgangetjes met veel trapjes op en af, asymmetrische goedkoop aandoende betimmering met overal laadjes, klepjes, kastjes, luikjes, rare bedjes,… enz
Misschien had ik te hoge verwachtingen want van de buitenkant leek het stukken imposanter
Het is allemaal openbare plaatjes die hier staan dus zou ik niet zo 1,2,3 weten wat de meerwaarde is om topic te “verbergen”. Een account is ook voor criminelen aan te maken.
Eens. Deze discussie is al eens gevoerd hier.
Andere vraag: waar ken ik jouw avatar nou van? Kan er niet op komen hoe dat stripfiguurtje heet
Joe Carioca, kwam af en toe ook voor in Donald Duck.
Een womanizer die altijd broke is.
Die was het, thanks!
Denk dat we hier meer buitenlandse bekenden zien dan Nederlandse. En die Nederlandse die we hier zien zijn inmiddels al beroofd en dus niks meer te halen