Bekende personen en hun horloges - Deel II

Ik vind de band zo non-rolex, maar je zou gelijk kunnen hebben.

1 like

Klopt wat die band betreft. Met heel veel verbeelding kan je er een oyster inzien, maar dan een ferm afgeragde. Ik moest de beste man googelen. Ben niet zo een bon vivant. het valt me op dat hij op de eerste 50 foto’s geen horloge draagt. Dit is de eerste waar hij met een horloge op stond. Ditmaal een datejust met jubilee

Edit: hier draagt hij het horloge waarbij de oyster bracelet beter te zien is.

1 like

:slightly_smiling_face:

8 likes

Dé Italiaanse chef voor mij.

Het zal een vroege datejust zijn dan, een afgeragde 1601 of een 1603 als ik moest gokken.

2 likes

Sergio Herman draagt hier… Rolex zeker? Welk type?

3 likes

Milgauss.

dit dus :point_up_2:

Tag heuer Carrera misschien :face_with_monocle: hij was van de kerst in Brazilië ben daar zelf ook eens geweest zou daar ook me Rolex niet om doen ook niet met 10 bewakers om me heen

Het eten lijkt me met een Rolex dan ook te duur betaald🙈

Omega Planet Ocean

:ok_hand:

3 likes

Volgens mij heeft ie een flinke verzameling. Ik keek Axel en Sergio van de kaart, waarin ze samen op reis gaan, en door die stalen sport horloges ben ik deze hobby in gerold…

Axel droeg een Invicta quartz Chronograaf in zn laatste programma… Zou Sergio z’n collectie wel eens willen gadeslaan. Heb hem nog maar enkel met de Milgauss gespot…

2 likes

Ik meen ook ooit met een sub (of in ieder geval iets glimmends met een bezel :grin:)

Axel met een chrono maar welke?

2 likes

Goeie vraag

Is geen chrono, heeft geen pushers.
Wel een small second (6uur), een power reserve (3uur) en open heart (9uur)

2 likes

Open heart al zeker niet denk ik

5 likes

Ik kwam vroeger voor mijn werk op dit soort luxe schepen, in o.a. Kaagdorp, Amsterdam, Harlingen

Maatje 70 - 110 mtr, vroeger had je b.v. het programma huis van de Toekomst, masr dat was nog nix vergeleken bij wat ik op die schepen tegen kwam

Inductie koken, magnetron, enorme televisies, glszen tafels met ivoren slagtanden als tafelpoten, gouden deurhendels en kranen

Machinekamer in het wit, gepolijst rvs ect ect

Ik ben met regelmaat van de ene in andere verbazing gevallen

Dus zoals je ziet kan het ook anders, het is een kwestie van budget :wink:

2 likes

MAAK ME GEK!

De Prince de LIgnac aka Bram van Leeuwen, eigenhandig van straatarm naar schathemelrijk gegaan, vertelde toen trots over zijn nieuwe boot dat al wat glom nu verguld was in plaats van het koper op zijn vorige boot!
Dat… spaarde namelijk een steward om te poetsen uit!

Heeft wel iets moois nagelaten in de vorm van een stichting met als doel:
De bevordering van het geestelijke en lichamelijke welzijn van de Rotterdamse bevolking en meer in het bijzonder van eenzame ouderen, ouderen in bejaardentehuizen of ziekeninrichtingen, jonge kinderen in verzorgingsinrichtingen of ziekeninrichtingen in de gemeente Rotterdam.

afbeelding

3 likes

Als ik aan jachtboten denk moet ik altijd aan hem denken op een of andere manier. :joy:

2 likes