Bekende personen en hun horloges - Deel II

Pamela Suzette Grier (born May 26, 1949) is an American actress. Described by Quentin Tarantino as cinema’s first female action star,[1] she achieved fame for her starring roles in a string of 1970s action, blaxploitation, and women in prison films for American International Pictures and New World Pictures. Her accolades include nominations for an Emmy Award, a Golden Globe Award, a Screen Actors Guild Award, a Satellite Award, and a Saturn Award

1 like

Wat heeft die eikel hier nu weer om?

2 likes

Iets Russisch

1 like

Ik ga hem toch eens vragen of hij voor mij geen Odysseus kan scoren voor list. Of doet Lange mee met het embargo?

1 like

Ben benieuwd of hij er een stalen band op had (het is een tourbi en hij had zich hier eens op het forum gemeld met een vraag daar over :joy::joy::joy::joy:)

Blancpain leman big date. Wat mij betreft mag die grote datum stil blijven staan op de 24e, de dag dat zijn Waterloo - hopelijk - begon.

5 likes

Sander en de Kloof.
Met een Rolex Milgauss om de pols, schat ik in.

5 likes

Valt een beetje tegen dacht dat is een echte kakker die draagt een date just, een explorer of een oude vintage Rolex uit de familie.

Blancpain Grande Date Aqualung

2 likes

Hiermee overbrugt hij ‘de kloof’ :grimacing:

2 likes

Held Jeff Goldblum’s custom zwarte pvd Milgauss met speciale caseback :laughing:

6 likes

Wat draagt Hunter Marcel? Lijkt me een Breitling. Iemand?

2 likes

10 likes

Huidig wereldkampioene wielrennen Elisa Balsamo met een Breitling endurance pro dacht ik te zien.

deze dus:

9 likes

Het is naar om te zeggen. ik vind het horloge niet mooi het lijkt op een kermis horloge

1 like

Ja dus, ik vind de nieuwe Air King echt verschrikkelijk lelijk en dat heeft een kroontje als merk teken.

1 like

Gustibus er coloribus non est disputandum…

Die Breitling vind ik eveneens ‘designmatig’ ondermaats. Om dan nog te zwijgen over Hublot en misschien Richard Mille die soms high end materiaal vreselijk goedkoop ogend kunnen presenteren.

Zal vast een gesponsord ding zijn.

En ik had gelijk:

3 likes

Fijn. Ik dus ook :innocent:

Dat ding is echt wel te groot voor een freele vrouwenpols.

2 likes

Heeft ie vandaag een smurfje of bi-color?

5 likes