Ik denk met het maken van
Maar dat moeten voor die tijd ongehoord grote budgetten geweest zijn.
Okay, ik ga een film voor jullie makenā¦maar ik heb nodigā¦
een zeewaardig schip, een duikboot, een helikopter, een vliegtuig een grote crew, tonnen aan apparatuurā¦
enz, enz.
Bij een degelijk business model, is financiering een makkie.
Daarnaast dacht ik dat hij onderzoeker was. Dan pakt ie van WWF en zo nog 100 andere stichtingen die hun knaken ergens kwijt moeten nog het nodige. En als ie handig is, her en der wat subsidies. En sponsoring door Omega zo te zien
Blijkbaar een beetje van overal: weldoeners, donaties, bedrijven, onderzoeksubsidies en alle inkomsten van vorige expedities.
https://www.nature.com/articles/40994
Als ik me niet vergis is, door Cousteau, Ushuaia een trekpleister voor (vooral franstalige) toeristen geworden. Eigenlijk is daar niet veel te zien, en zit het meerendeel daar te wachten op hun ship voor een expeditie naar Antarctica.
Brrrr. Kost dat nou?
Verschrikkelijk lelijk.
Blijkt maar weer dat smaak niet te koop is, wat een wanstaltig ding.
In die prijsklasse is de keuze aan lelijke horloges groter dan aan mooie heb ik de indruk.
Net als de vrouw van dat rappertje.
Bij Jacob moet ik altijd aan een soort wandelende tosti denken.
Zo, dit is wel t meest buitengewoon kleurige horloge dat hier ooit is langsgekomen.
Wat een clowns klok. Ik houd wel van een beetje kleur maar dit is over the top
Wie ⦠??
Dat is die man achter het merk Jacob & Co
Site ff bekeken maar allememachies wat lilluk. Maar wel heel knap gemaakt. Dat dan weet wel.
Check āthe Godfatherā van Jacob en Co. Toch wel tof dat muziekje uit dat horloge
Ondanks dat ik het lelijk vind is het inderdaad erg knap. In korte tijd heeft hij een echt Haute Horlogerie merk opgezet en dat terwijl hij tot een paar jaar geleden verpauperde quartz horloges met diamanten aan de man bracht. Heeft ie snel gedaan en er is een markt voor blijkbaar