Bekende personen en hun horloges - Deel II

Iemand gisteren Jaap de Hoop Scheffer gezien bij Nieuwsuur? Ik kan helaas geen screenshot nemen van de NPO app. Volgens mij zat hij daar in zijn pak met een zwarte Swatch chrono - die vaak en vrij prominent in beeld kwam. Hier ging mijn (toegegeven snobistische) horlogehart toch een beetje van huilen.

Kickboxer Badr Hari lijkt een Nautilus te dragen tijdens zijn persconferentie met Alister Overeem. Vrij duidelijk te zien, met name op de video.

3 likes

Wat dragen John en Kees hier? Kees volgens mij een Date-Just Two tone. John een platina ?

3 likes

John draagt een 126334. Een Datejust 41 met de zogenaamde blauwe “stick” dial.

Stefan de Vries? John en Kees?

Je bent tegenwoordig wel snel een bekend persoon… :sweat_smile:

3 likes

En het zijn er veel……

Dan hoef je toch spontaan geen Rolex meer….:joy:

4 likes

John de Bever en zijn man Kees. Elke donderdag om 20:30 uur te zien in hun reallifesoap de Bevers op RTL 5. Topshow!

Peter Jan Rens met een IWC Ingenieur:

3 likes

126300 rhodium.

Kees idd een TT datejust

Eng ventje…

3 likes

Ik zou een ander horloge bovenaan je lijst zetten @Sjoerd_K.

2 likes

Goeie smaak heeft ie wel blijkbaar

1 like

De enige reden dat je geen#metoo verhalen over deze man hoort, is omdat 'ie geen geld heeft denk ik. Kweenie, vind het een vies ventje, met z’n tweede gezin in het buitenland.

2 likes

15 likes

Magnum P.I.

Tom Selleck

Of was dat niet de vraag? :sweat_smile:

2 likes

:wink: nee geen vraag, gewoon een leuk plaatje van een prachtig horloge

1 like

Voor mij geen bekend persoon maar dat is nu dus kennelijk veranderd. Wat draagt Renze voor horloge?

De band is in ieder geval niet echt mijn smaak denk.

2 likes

Ik zat ook al te kijken, lijkt wel een Fossil, die hadden ook een tijd zo’ balkje op 3 uur 🤷

De rest wel?

5 likes