Bekende personen en hun horloges - Deel II

Jij bent niet moeilijk met je oordeel he :sweat_smile:

1 like

Misschien had ik moeten zeggen, ‘straalt weinig klasse uit’. Ik ken die mevrouw natuurlijk verder niet. Maar iemand doet dit soort knotsen van ringen en horloges natuurlijk zeer bewust om, om even te laten zien wat ze heeft. Ik ben meer van ingetogen. Wat mij betreft moet een vrouw heel beperkt (mooie) juwelen dragen.

Dat is wel het punt. Dat horloge (hoewel ik het zelf verschrikkelijk vind) alleen is één ding. Maar in combinatie met die knotsen van ringen en armband…

2 likes

12 likes

En wat denk je dat ze van jou zou vinden? :upside_down_face: En belangrijker nog, is het vermeldenswaardig?

Ach ja, als we niks meer mogen vinden dan kunnen we het forum ook wel opdoeken. Prima toch om te zeggen dat je het geen porum vindt, al die glimmers?

Ik vind dat zij het juist wel kan hebben als bijna verlegen tutje.

4 likes

zal me worst wezen

Waarom zou iemand dan wel geïnteresseerd moeten zijn in wat jij van haar vindt?

Natuurlijk, zolang het over die glimmers gaat is het allemaal prima.

3 likes

Ah heb jij dat ook? Vooral als mensen alleen voornamen gebruiken dan ben ik al gauw het bos in gestuurd…

1 like

Goeie inderdaad (ervanuitgaande dat je sarcastisch was). Ik ben afgehaakt bij de zoveelste straatrace in een vage Oost-Europese stad waarbij zogenaamd allerlei leuke spontane acties plaatsvinden waarbij ze elkaar met walkietalkies allerlei verwensingen toeschreeuwen. Of dat er weer een tank, vlammenwerper of sloopkogel de hoek om komt zeilen…vermoeiende tv…

5 likes

? Waar komt dat vandaan…

Nee

Jij kiest zelf wat je kijkt.

Ik vond de serie niet speciaal maar de specials vond ik supergoed. Vooral de Vietnam special.

:wink:

11 likes

Inderdaad. Jeremy, James en Richard snap ik, daarna wordt het snel minder.

1 like

Vraag het hem zelf even :rofl::innocent:

9 likes

Mr Gus met een Parmigiani Pershing. Droeg ook nog een geelgouden YMII

1 like

Zeker!!!

1 like

Wat draagt Eleonora Incardona hier voor horloge?

afbeelding

https://manly.nl/eleonora-incardona-instagram

15 likes

Heeft ze een horloge om?

30 likes

Horloge? Waar…?

6 likes